Termeni si conditii

Stimați utilizatori, vă rugăm să citiți cu atenție termenii și condițiile înainte de a utiliza acest site și de a efectua orice comandă prin intermediul acestuia. Fiecare vizită pe site-ul nostru, precum și fiecare achiziție înseamnă  ați citit toți termenii și condițiile noastre și că sunteți de acord cu acestea în totalitate.

Daca acestea nu se potrivesc cu principiile dumneavoastră puteti alege să nu folositi acest site. 

Sport Vision Trading SRL („Tike“) își rezervă dreptul de a modifica în orice moment termenii și condiţiile, fără o notificare prealabilă. De asemenea îşi rezervă dreptul de a modifica sau de a adăuga noi reguli şi restricţii în ceea ce priveşte conţinutul acestui site, în orice moment, fără o notificare prealabilă. Vizitati periodic aceasta pagina pentru a verifica Conditiile in vigoare, intrucît acestea sunt obligatorii pentru dvs.

Bine ați venit pe site-ul nostru

Tike va permite sa folosiți serviciile și cuprinsul portalului aferent aflat in josul paginii termeni și condiții. Acestea se aplică la toate serviciile și conținutul site-ului nostru. Utilizând orice secțiune a portalului se consideră că utilizatorii au luat la cunoștintă toate informațiile privind termenii și condițiile de utilizare, precum și faptul că aceștia acceptă să utilizeze conținutul acestui portal exclusiv în folos personal și pe propria răspundere.

Decizii generale 

Tike deține drepturile de autor asupra tuturor continuturilor (texte, materiale video și audio, baza de date, cod de programe) existente in acest site. Utilizarea neautorizata a oricarei secțiuni din portal fara permisiunea proprietarului drepturilor de autor se considera incalcarea drepturilor de autor și poate fi susceptibila de a se demara o acțiune juridica.

Sport Vision Trading SRL administreaza acest domeniu din sediul sau din Bucuresti, Romania. Materialele sau serviciile din acest domeniu nu pot fi sub nicio formă accesibile sau conforme utilizării in afara Romaniei, iar accesul dintr-o zona unde continutul acestuia este ilegal, este interzis cu desăvîrșire. Este interzisa, de asemenea, utilizarea sau exportul, respectiv importul de materiale sau servicii din acest domeniu, nici orice modalitate de copiere ori adaptare contrare legilor ori reglementarilor in vigoare, inclusiv, nelimitat, ale legilor si reglementarilor din Romania privind exportul. Dacă decideți să abordați un asemenea domeniu din afara Romaniei, vă asumați raspunderea și vă considerați responsabil de respectarea legilor locale in vigoare. Aceste Condiții se interpretează in conformitate cu legile din Romania și nu vor fi aplicate principiile de soluționare in baza lipsei de armonizare dintre legi.

Materialul trimis de catre utilizator (comentarii și alte conținuturi) 

Datele personale pe care le trimiți pe site-ul nostru cu scopul de a achiziționa anumite produse vor fi tratate în conformitate cu politica noastră https://www.tike.ro/politica-de-confidentialitate privind protecția datelor cu caracter personal. Este interzisă expedierea sau preluarea pe/de acest domeniu a oricăror materiale ilegale de amenințare, jignitoare, calomnioase, obscene, pornografice ori de alta natura care contravin oricarei legi.


 

Tike nu dorește să primească pe acest domeniu din partea dumneavoastra informații confidențiale ori de alta natura pe care sa nu le poata folosi in voie. Toate materialele, informațiile si alte date pe care le transmiteți pe acest domeniu nu vor fi considerate confidențiale ori care nu pot fi folosite fara restricții. 

Tike nu are niciun fel de obligații fata de acest tip de comunicari. Angajații nostri pot copia, dezvalui, distribui, aplica ori folosi in alt mod aceste comunicate si toate informațiile, imaginile, sunetele, textele si alte materiale pe care le contin acestea in orice scop comercial sau necomercial. Evident că în această enumerare nu intră datele tale personale. Acestea, in conformitate cu politica de prelucrare a datelor cu caracter personal se vor folosi doar pentru uz intern, nefiind date publicității și nici transmise unor terțe persoane, ci folosite exclusiv în vederea necesității realizării comenzilor tale.

Conexiuni cu alte domenii Web

Conexiunile acestui domeniu cu domenii ale unor producatori independenți sunt asigurate exclusiv pentru a va usura activitatea. Daca veti folosi aceste link-uri, veti parasi domeniul nostru. Societatea Sport Vision Trading SRL nu a verificat si nu a controlat toate domeniile acestor producatori independenti, ca atare nu este raspunzatoare de oricare dintre aceste domenii sau de continutul acestora. Prin aceasta nu susținem și nu dam niciun fel de declarații despre aceștia, precum nici despre vreo informație, software ori despre alte produse ori materiale postate, ori despre orice fel de rezultate care se pot primi prin utilizarea acestora. Daca decideți sa va conectați la un domeniu Web al unui producator independent legat de domeniul nostru, o faceți pe propria raspundere.

Blog de utilizator

Tike poate, dar nu are obligația să supravegheze sau să verifice orice secțiune a domeniului in care utilizatorii transmit sau trimit informații ori comunica exclusiv intre ei, participand la discuții pe forum dar nelimitandu-se doar la aceste. De asemenea Tike nu are obligația să verifice conținutul acestor comunicari, nu se considera raspunzatoare de conținutul acestora indiferent de faptul daca acest lucru reiese sau nu explicit din legea dreptului de autor, din protejarea intimitații utilizatorului. Tike  iși rezervă insă dreptul sa inlature mesajele considerate de noi indecente, calomnioase, obscene ori inacceptabile in orice mod.

Toate informațiile legate de tranzacția dintre cumparator și magazinul nostru online sunt confidentialitate si intra sub jurisdicția reglementarilor legale ale Statului Roman.

 

ACHIZITIONAREA DE PRODUSE

Alegerea produsului

Pentru a avea acces la achizitionarea de produse pe site-ul nostru si de a beneficia de toate optiunile acestui site aveti posibilitatea de a va inregistra in calitate de utilizator prin crearea unui cont de client. Procesul de inregistrare este foarte simplu si solicita din partea dvs. doar datele personale minime, respectiv nume & prenume, numar de telefon, e-mail si adresa de livrare. Pentru situatia in care plasati o comanda utilizand contul de client, factura va fi emisa prin utilizarea datelor furnizate cu ocazia inregistrarii contului. In situatia in care doriti ca produsele sa va fie livrate la o alta adresa decat cea indicata la momentul inregistrarii sau ca factura sa fie emisa pe numele unei alte persoane va fi necesar sa indicati aceste aspecte inainte de plasarea comenzii.  

La crearea contului de client, vei primi automat un voucher unic de discount pentru o eventuala comanda inițiala.

De asemenea, puteti face achizitii din produsele prezente in oferta noastra si fara utilizarea unui cont de client, folosind doar datele necesare plasarii unei comenzi online (nume si prenume, numar de telefon, e-mail si adresa de livrare;

Pentru achizitiile efectuate de persoane juridice va fi necesar sa ne furnizati si datele de identificare ale persoanei juridice catre care va fi emisa factura: denumire, sediu, numar inregistrare in Registrul Cometului, CIF, cont bancar).

In secțiunea de sus a fiecarei pagini se afla meniul cu toate categoriile de produse. Dand click pe una dintre aceste categorii se va deschide o pagina cu produse listate. In partea stanga a acestei pagini se gasesc filtrele de selectare a produselor in funcție de: sex, model, marca, scop, pret. Cu un click pe campul CHECK activați sau dezactivați secțiunea solicitata.

Dupa ce ați listat grupul de produse care va intereseaza, puteti obține informații suplimentare despre un produs concret dand click pe imaginea sau denumirea produsului. Daca nu stiți carei categorii ii aparține produsul care va intereseaza, puteți folosi campul de cautare care se afla in susul fiecarei pagini. In acest camp puteți tasta codul produsului, denumirea brandului, sportul etc. Dupa vizualizarea produsului accesibil de achizitionat, veti remarca ca in partea dreapta se afla un buton ”CUMPARA”. Daca dati un click pe acest buton veți fi informat ca produsul ales se afla in coșul dvs. Puteți adauga același produs in cos de mai multe ori.


Continutul Cosului

In orice moment aveți posibilitatea sa vizualizați toate produsele pe care doriți sa le cumparați. Cu un simplu click pe iconița coșului din partea de sus dreapta a site-ului puteți deschide pagina in care sunt prezentate toate produsele pregatite pentru a fi achiziționate. De asemenea, cu mare usurința puteți șterge produsele din cos sau sa mariți numarul de produse dorite.


CUM SE COMANDA PRODUSELE DIN COȘ

Dupa ce ați facut toate cumparaturile este necesar doar sa dați un click pe logo-ul coșului de cumpăraturi din partea dreapta-sus a oricarei pagini a site-ului și apoi sa va logați (daca aveți cont de client) pentru finalizarea comenzii sau veți completa campurile corespunzatoare pentru comanda rapida sau creare cont.

O comanda finalizata cu succes va afișa un scurt mesaj de mulțumire si confirmare a inregistrarii comenzii.

* Exista posibilitatea ca unele promotii sa nu se cumuleze, pretul ferm este cel inregistrat la finalizarea comenzii.

COD PROMOTIONAL:

Daca beneficiate de un cod promotional, il veti putea folosi in pagina de finalizare comanda in sectiunea “COD PROMOTIONAL”. O data codul introdus in campul dedicat, apasati pe butonul “CONFIRMA”. Pagina de finalizare comenzi se va actualiza cu pretul promotional pentru produsele din cosul de cumparare eligibile pentru codul promotional respectiv.

Codurile promotionale nu pot fi cumulate cu alte coduri promotionale intr-o comanda si nici cu folosirea cardului Sport & Bonus

 

PROGRAM SPORT & BONUS:

Daca faceti parte din programul de fidelizare Sport & Bonus, veti putea introduce numarul dumneavoastra de card Sport&Bonus in pagina de finalizare comenzi, folosind sectiunea “SPORT&BONUS CARD”. O data numarul introdus in campul dedicat, apasati pe butonul “CONFIRMA”. Pagina de finalizare comenzi se va actualiza cu beneficiile Sport&Bonus de care beneficiati.

Beneficii programului Sport&Bonus nu pot fi cumulate cu coduri promotionale.

 

Pentru moment, pentru plasarea comenzilor pe site-ul nostru nu pot fi folosite gift card-uri, aceasta putand fi utilizate pentru achizitionarea produselor exclusiv din magazinele noastre fizice. Va informam ca am initiat demersuri pentru a putea asigura folosirea gift card-urilor si in magazinele noastre online, insa acestea nu sunt finalizate inca. Pentru a identifica cel mai apropiat magazin Tike puteti consulta lista noastra de magazine https://www.tike.ro/magazine .

 

ALEGEREA MODALITATII DE LIVRARE

Livrarea la adresa prin curier:

Optiune de livrare la adresa va permite sa beneficiati de livrare prin curier catre adresa aleasa de catre dumneavoastra. Livrare va fi asigurata de catre partenerul nostru FAN Courier.

Pentru optiune de livrare la adresa, se va percepe un cost de livrare a comenzi in valoare de 17.99 Ron. Comenzile cu o valoare mai mare de 400 Ron vor putea beneficia de aceasta optiune fara cost.

 

Livrare prin Easybox by SAMEDAY

Optiunea de livrare Easybox by Sameday va permite sa ridicati comanda dvs online din oricare punct de colectare Easybox. 

Plata produselor care urmeaza a fi livrate prin Easybox se face exclusiv online, in momentul plasarii comenzii.

Dupa inregistrarea comenzii dumneavoastra se va verifica integritatea produsului dorit. Veti primi automat pe email mesaje care sa va instiinteze in legatura cu statusul comenzii dvs. De asemenea, veti primi prin SMS si pe email un cod cu care iti poti prelua comanda din pachetomat. 

  • pentru Produsele care vor fi ridicate personal de Client/Utilizator de la unul din pachetomatele easybox Sameday se va percepe un cost de livrare a comenzii în centrul selectat în valoare de 9.99 lei.
  • pentru Comenzile cu o valoare mai mare de 400 lei, livrarea produselor este gratuită.

Timpul aproximativ de procesare completa a unei comenzi este de 3-5 zile lucratoare de la plasarea comenzii initiale.

Returul EASYBOX BY SAMEDAY:

Returul va fi efectuat prin curier la adresa specificata pe factura primita in colet (nu prin intermediul unui Easybox).

 

Livrarea Click&Collect

Optiunea de livrare Click&Collect va permite sa ridicati comanda dvs online din oricare dintre magazinele noastre fizice.

Plata produselor care urmeaza a fi livrate prin modalitatea Click&Collect se face exclusiv online, in momentul plasarii comenzii.

Dupa inregistrarea comenzii dumneavoastra se va verifica integritatea produsului dorit. Veti primi automat pe email mesaje care sa va instiinteze in legatura cu statusul comenzii dvs.

Cand comanda dumneavoastra va fi disponibila pentru ridicare veti primi un mesaj de instiintare prin e-mail si/sau SMS.

Timpul aproximativ de procesare completa a unei comenzi este de 3-5 zile lucratoare de la plasarea comenzii initiale.

 

Ridicare din locatiile Paypoint:

Optiunea de ridicare din locatiile Paypoint va permite sa beneficiati de livrare prin curier catre un punct de colectare Paypoint ales de catre dumneavoastra, in situatia in care pretul comenzii este achitat online sau ramburs la punctul de colectare in limita sumei maxime de 1000 RON. Livrarea va fi asigurata de catre partenerul nostru FAN Courier.

Pentru optiunea de ridicare din locatiile Paypoint, se va percepe un cost de livrare a comenzi in valoare de 9.99 Ron. Comenzile cu o valoare mai mare de 400 Ron vor putea beneficia de aceasta optiune fara cost.

Optiunea de ridicare din locatiile Paypoint nu ofera posibilitate de plata ramburs la punctul de colectare Paypoint in cazul in care comanda are o valoare mai mare de 1000Ron. In cazul in care comanda dvs. depaseste suma de 1.000 lei va invita sa efectuati plata online prin card sau sa alegeti o alta modalitate de livrare.

 

 

ALEGEREA MODALITATII DE PLATA

Comanda dvs. poate fi platita prin intermediul internetului cu ajutorul cardurilor tip VISA, Maestro sau MasterCard care sprijina plata prin internet, ramburs la curier/locatiile Paypoint sau Ordin de Plata. Verificati inainte la banca daca cardul eliberat de aceasta poate face plata prin internet.

Plata cu numerar este limitata pentru comenzi de maxim 5000 Ron/zi pentru fiecare client in parte.

Toate tranzactiile cu cardul sunt realizate pe platforma securizata a procesatorului de plati WSPay, catre care este redirectionat clientul care a optat pentru aceasta modalitate de plata. Astfel, dupa confirmarea comenzii, vetii fi îndrumat pe pagina procesatorului de plati WSPay, unde veti introduce datele de pe card și veti efectua tranzacția. Dacă tranzactia s-a efectuat veti fi redirecționat pe site-ul nostru unde veti primi un mesaj că plata a fost realizată cu succes. În cazul în care tranzacția nu a fost finalizată, veti fi redirecționat pe site-ul nostru cu informația că plata nu a fost efectuată. De asemenea,  veți primi un mail de informare in termen de 2 ore, in care aveti posibilitatea de a accesa un link de plata pentru comanda deja inregistrată.

Plata cu cardul trebuie finalizata in 24 de ore de la plasarea comenzii, depasirea acestei perioade atragand anularea automata a comenzii plasate.

Din rațiuni de securitate, datele privind cardul tău de plată sunt vizibile doar de  catre WSPay în calitate de procesator de plati. Pagina procesatorului de plati este protejată și securizată pentru aceasta modalitate de plată.

Odată cu introducerea datelor de pe cardul de plată, informațiile confidențiale se transmit prin intermediul rețelei de internet într-o formă criptată, folosind protocolul SSL și sistemul PCI, cele mai moderne tehnologii existente în prezent de criptare a datelor.

În niciun moment datele privind cardul tău de plata nu sunt accesibile sistemului nostru.

 

INCHEIEREA COMENZII

Cu un click pe butonul CONFIRMA COMANDA, veti primi confirmarea despre comanda trimisa care a fost realizata cu succes. Pe adresa de e-mail mentionata cu prilejul inregistrarii contului de client/plasarii comenzii veti primi curand confimarea privind articolele comandate. Pentru toate intrebarile suplimentare ne puteti contacta pe adresa de mail:  online@tike.ro .

PROCESAREA COMENZII

După plasarea comenzii, produsele comandate sunt rezervate în sistem și trimise pentru verificare către magazinele noastre. Va anunțăm de acest lucru printr-un mail imediat ce procesăm comanda plasată, dar și prin schimbarea statusului comenzii în contul de client. 

Faptul că produsele au fost rezervate de sistem nu este o garanție că produsele vor fi livrate, ci doar că acestea au prioritate și intră pe lista de verificare din ziua imediat următoare. Ca procedură, toate comenzile plasate în ziua X sunt date spre verificare în ziua lucratoare imediat următoare. Confirmarea lor poate veni în aceeași zi sau în maxim 5 zile lucrătoare în funcție de numărul de comenzi, promoții etc.

Plasarea unei comenzi pe site-ul nostru nu garantează existența tuturor produselor din următoarele motive:

- produsele afișate online nu mai există în stocul fizic din magazine sau depozite.

- produsele sunt defecte sau incomplete, lucru care se poate descoperi în timpul procesului de confirmare a lor

Va garantăm că lucrăm în permanență pentru îmbunătățirea sistemului și pentru perfecționarea programelor de management al stocurilor. Calitatea serviciilor pe care le oferim clientilor nostri reprezintă prioritatea noastră, dar există elemente care sunt în continuare influențate de factorul uman.

 

CONFIRMAREA COMENZILOR

Imediat ce produsele comandate sunt confirmate de către magazine, ele intră in procesul de a fi pregătite pentru livrare. 

Dacă au fost comandate mai multe produse și doar o parte din ele sunt confirmate, tot pe mail va vom anunța care din ele pot fi livrate și care sunt stornate.

Comenzile confirmate și pregătite de livrare pleacă din magazinele noastre în fiecare zi în intervalul orar 15.00-17.00.

In functie de disponibilitatea produselor comandate (produse disponibile in locatii diferite), o comanda ce contine mai multe produse poate fi impartita in mai multe sub-comenzi. Clientul va fi informat prin e-mail despre aceasta impartire (si va primi colete separate si posibil cu termen de livrare diferite in functie de locatia unde se afla produsele).

 

Toate aceste schimbări cu privire comanda plasata sunt vizibile în statusul comenzii din contul de client creat pe site.

 

LIVRAREA

Detaliile despre prelucrarea comenzii dumneavoastra sunt trimise automat pe adresa dumneavoastra de email mentionata la crearea comenzii. Odata cu preluarea lor de catre curier veti primi pe mail și AWB-ul corespunzator comenzii plasate. Daca o comanda a fost impartita in mai multe sub-comenzi, clientul va fi informat prin e-mail despre aceasta impartire si va primi colete separate si posibil cu termen de livrare diferite in functie de locatia unde se afla produsele.

In cazul livrarii la domiciliu, curierii vor aduce coletele la adresa de predare. Sunteți rugat ca la adresa mentionată să fie prezenta persoana care poate prelua coletul. La recepționarea coletului e necesar să verificați aspectul exterior integru al acestuia, respectiv să nu existe deteriorari vizibile. Dacă remarcați insă că pachetul este deteriorat grav si suspectați că produsul poate fi afectat din aceasta cauză, refuzați preluarea pachetului și informați-ne de urgență. Dacă pachetul nu prezintă aparent deteriorări vizibile preluați fară probleme coletul și semnați confirmarea de primire pusă la dispoziție de curier.

Curierul are obligația să predea personal fiecare colet. De regula dacă curierul nu va gasește la adresa specificată, va suna la numarul de telefon pe care l-ați menționat cand ați făcut comanda și va stabili de comun acord cu dvs. un nou termen de predare a coletului. Dacă nici atunci nu veți fi la acea adresă, coletul ne va fi returnat.

Termenul de livrare este de 2-7 zile lucratoare.

In cazul optiunilor de livrare Easybox by Sameday si Paypoint, veti fi informat despre momentul la care comanda dvs. va ajunge in locatia selectata cu ocazia plasarii comenzii si despre intervalul in care puteti prelua comanda. Va rugam sa retineti ca depasirea intervalului de preluare va atrage returnarea comenzii catre noi.

Similar, pentru optiunea de livrare Click&Collect veti fi informat despre momentul la care comanda dvs. va ajunge la magazinul indicat cu ocazia plasarii comenzii si despre intervalul in care puteti prelua comanda. Va rugam sa retineti ca depasirea intervalului de preluare va atrage returnarea produselor catre depozitul nostru.

 

RETURNAREA PRODUSELOR COMANDATE SI A PRETULUI ACESTORA

 

Daca optati sa returnati total sau partial produsele comandate, vă rugăm sa le trimiteți DOAR, prin curier, către adresa de unde s-a expediat initial coletul sau să ne contactați pentru a vă trimite un curier. Pentru retur va rugam sa folositi Formularul de retur.

Formular de trimis in caz de exercitare a dreptului de retragere:

Catre: - VLD Logistics - GIURGIU, Strada Portului, nr. 1, Zona Liberă Subsemnatul [.], avand adresa [.], va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor bunuri [.], comandate la data [.] /Primite la data [.].

 Semnatura [.]

 Data [.]

Contravaloarea produsului va fi returnata in termen de maxim 14 zile lucratoare de la data receptionarii produsului, cu conditia, insa, ca produsul sa fie primit in aceeasi stare in care a fost livrat, insotit de factura si in ambalajul original. Returnarea produsului fara ambalajul original va atrage obligatia consumatorului de a suporta contravaloarea diminuarii valorii produsului returnat.

În cazul returnării produselor comandate, indiferent de motivul returnării, Tike are obligația să efectueze returnarea banilor exclusiv prin intermediul următoarelor modalități de plată VISA, EC/MC și Maestro, ceea ce înseamnă că banca va realiza la solicitarea Tike returnarea plății în contul utilizatorului.

Cheltuielile de livrare (cu exceptia situatiei in care au fost suportate de Tike) si retur al produselor comandate si returnate raman in sarcina Clientului.

RECLAMATII

Dacă coletul primit prezintă deteriorări vizibile (părți rupte, colet strivit) nu este recomandat să acceptați coletul. In acest caz sunteți rugat să ne trimiteți un e-mail cu datele dvs. (numele, prenumele, telefonul) pe adresa : online@tike.ro  mentionand totodata și motivul pentru care ați refuzat să preluați coletul, in cel mai scurt timp posibil veți fi informat despre procedura pe care trebuie s-o urmați.

Dacă ați preluat coletul și după ce l-ați deschis ați constatat că marfa comandată nu corespunde celei pe care ați comandat-o sau ca datele de pe factură nu sunt corecte, vă rugăm sa ne sunați cel tîrziu intr-un interval de timp de 24 de ore de la primirea coletului un e-mail cu datele dvs. (nume, prenume, telefon) la adresa: online@tike.ro si să descrieți problema pe care o aveți. In cel mai scurt timp posibil veți fi informat despre procedura pe care trebuie s-o urmați.

Dacă la produsul cumpărat apar inadvertențe in sensul reglemetarilor impuse de Legea protecției consumatorului, va rugam sa actionați in modul descris in regulament privind reclamațiile consumatorului pentru marfa achiziționata prin magazine online care trebuie trimise impreuna cu formularul de reclamație la adresa: online@tike.ro