Termeni si conditii

TERMENE ȘI CONDIȚII

DE UTILIZARE A WEBSITE-ULUI TIKE.RO

(„TERMENE SI CONDITII”)

 

 

Actualizate la data de : 11.04.2024

 

În prezent, ne confruntăm cu o problemă tehnică care are ca rezultat inexactitatea stocului și poate duce la anularea unei comenzi. Ne pare foarte rău pentru neplăcerea creată, lucrăm la rezolvarea problemei cât mai repede posibil.

 

1.DEFINITII

 

Sport Vision Trading SRL, o societate constituită și existând în conformitate cu legile din România, înregistrata la Registrul Comerțului sub nr RO33878190 cod fiscal J40/14169/8. 12. 2014, cu sediul social in Bd. Tudor Vladimirescu, nr 29A, Afi Tech Park 2, Et. 6, Sector 5, Bucuresti, Romania, denumită pe parcursul acestor Termene și Condiții, “Tike”.

WEBSITE – Domeniul www.tike.ro si subdomeniile acestuia.

CONTINUT are următoarea definiție:

  • toate informatiile de pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament numeric;
  • continutul oricarui e-mail trimis UTILIZATORILOR sau CLIENTILOR sai de catre Tike prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
  • orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat sau colaborator al Tike UTILIZATORULUI sau CLIENTULUI, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
  • informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de Tike intr-o anumita perioada;
  • informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Tike are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
  • date referitoare la Tike, sau alte date privilegiate ale acesteia.

SERVICIU - Serviciul de comert electronic condus exclusiv pe portiunile public disponibile ale SITE-ULUI, in sensul acordarii posibilitatii CLIENTULUI sa contracteze produse si/sau servicii folosind mijloace exclusiv electronice, incluzand si alte mijloace de comunicare la distanta.

MEMBRU - Persoana fizica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic etc) sau in baza unui acord de utilizare intre Tike si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.

CLIENT – Persoana fizica / juridica / persoana fizica autorizata precum și orice altă entitate ce achiziționează Produse de pe Site si care are sau obtine acces la CONTINUT si SERVICIU, ulterior crearii CONTULUI de MEMBRU.

COMANDA - Un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului, intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.

DOCUMENT - Prezentele Termeni si Conditii.

COMUNICARI COMERCIALE - Orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail / SMS / Viber / telefonic / mobile push / whatsapp, etc. ) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat/vizualizat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la Bunuri si Servicii adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu”, precum si alte comunicari comerciale, cum ar fi cercetari de piata si/sau sondaje de opinie.

CONTRACT la distanta - Conform definitiei cuprinse in OUG 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative art. 2 punctul 7, astfel cum aceasta a transpus Directiva 2011/83/UE privind drepturile consumatorilor: orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari sau de prestare de servicii la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanta, pana la si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul;

DATE CU CARACTER PERSONAL - Orice informatie privind o persoana fizica identificata sau identificabila (“persoana vizata”); in principiu, reprezinta date personale: numele si prenumele persoanei, domiciliu, adresa de email, CNP-ul, numarul de telefon, coduri de identificare client/identificator online, date de localizare etc. ;

OPERATOR DE DATE CU CARACTER PERSONAL - Inseamna persoana fizica sau juridica, autoritatea publica, agentia sau alt organism care, singur sau impreuna cu altele, stabileste scopurile si mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal;

CONSIMTAMANT al persoanei vizate - Inseamna orice manifestare de vointa libera, specifica, informata si lipsita de ambiguitate a persoanei vizate prin care aceasta accepta, printr-o, declaratie sau printr-o actiune fara echivoc, ca datele cu caracter personal care o privesc sa fie prelucrate; 

PRELUCRARE - Orice operatiune/set de operatiuni asupra datelor cu caracter personal (cu sau fara utilizarea de mijloace automatizate), respectiv colectarea, inregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea, modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea, diseminarea, punerea la dispozitie, alinierea, combinarea, restrictionarea, stergerea, distrugerea etc. (reprezentand orice fel de operatiune in legatura cu datele personale);

NEWSLETTER / ALERTA - Mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra produselor, serviciilor si/sau promotiilor desfasurate de catre Sport Vision intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea Sport Vision cu referire la informatiile continute de acesta.

TRANZACTIE - Incasare sau rambursare a unei sume rezultata din vanzarea unui produs / serviciu de catre Sport Vision catre Client, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Sport Vision sau prin transfer bancar, indiferent de modalitatea de livrare.

  1. INTRODUCERE

 

Prezentul document (împreună cu documentele menționate în acesta) stabilește termenii și condiţiile care reglementează utilizarea acestui site web, precum și achiziționarea de produse (denumit în continuare " Termeni si Conditii"), de catre Membru sau Client.

 

Vă rugăm să citiți cu atenție termenii și condițiile înainte de a utiliza acest site și de a efectua orice comandă prin intermediul acestuia. Fiecare vizită pe site-ul nostru, precum și fiecare achiziție înseamnă că ați citit toți termenii și condițiile noastre și că sunteți de acord cu acestea în totalitate. Clientul se obliga sa monitorizeze permanent termenii si conditiile care pot fi actualizate, modificate si completate. In cazul unor neintelegeri, se aplica Termenii si conditiile valabile la momentul comenzii si notificarii acestuia in scris de catre Tike.

 

Prin folosirea Siteului/Continutului/Serviciului, Membrul sau Clientul este singurul responsabil pentru toate activitatile care decurg prin folosirea acestuia. De asemenea, acesta raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice alta natura produse Siteului, Continutului, Serviciului Tike sau oricarui tert cu care Tike are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia romana in vigoare.

In cazul in care Utilizatorul sau Clientul nu este de acord si/sau nu accepta prezentul Document privind Termenii si Conditiile, va trimite un e-mail pe adresa www. online@tike.ro  cu precizarea motivelor si/sau solicitarilor de realizare a modificarilor intervenite.

De asemenea Utilizatorul sau Clientul isi poate retrage in orice moment consimtamantul exprimat intelegand sa renunte la: accesul la Serviciu, alte servicii oferite de Tike prin intermediul Site-ului, in acest sens Utilizatorul sau Clientul va trimite un e-mail pe adresa online@tike.ro.

In situatia in care Utilizatorul sau Clientul nu doreste a mai primi din partea companiei Tike newslettere/alerte si/sau comunicari efectuate in scop de marketing si publicitate/promotional prin intermediul oricarui canal de comunicare (electronic, telefonic, etc) poate efectua solicitarea de DEZABONARE disponibila in cuprinsul oricarei comunicari via e-mail sau prin trimiterea unei solicitari scrise pe adresa si catre responsabilul cu protectia datelor cu caracter personal la adresa protectiadatelor@sportvision.ro .

Utilizatorul sau Clientul, in conformitate cu dispozitiile si normele privind protectia datelor cu caracter personal, are dreptul de a solicita STERGEREA datelor sale personale prelucrate in scop comercial de catre compania Sport Vision in baza contractului agreat de parti, iar in acest sens poate formula solicitarea scrisa pe adresa si catre responsabilul cu protectia datelor cu caracter personal protectiadatelor@sportvision.ro .

Utilizatorul sau Clientul poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a nu fi de acord si/sau a nu accepta documentul, exprimandu-si ACCEPTUL pentru documentul privind termenii si conditiile sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.

In cazul in care Clientul a achitat contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de Tike si isi revoca acordul exprimat in favoarea Documentului pe perioada derularii unei Comenzi, Tike va anula Comanda acestuia fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.

 

  1. WEBSITE-UL SI COMERCIALIZAREA PRODUSELOR PRIN INTERMEDIUL ACESTUIA

 

Website-ul www.tike.ro („Website-ul”) este proprietatea Sport Vision.

Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, este proprietatea exclusiva a Tike, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).

Membrului sau Clientului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de Tike, includerea oricarui continut in afara site-ului Tike, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al Tike asupra continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea continutului, decat cu acordul expres al Tike.

Membrul sau Clientul poate copia, transfera si/sau utiliza continutul numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederi ale prezentului Document.

Termenii se aplică pentru toate produsele, serviciile și conținutul website-ului nostru. Utilizând orice secțiune a portalului se consideră că utilizatorii au luat la cunoștință toate informațiile privind termenii și condițiile de utilizare, precum și faptul că aceștia acceptă să utilizeze conținutul acestui portal exclusiv în folos personal și pe propria răspundere.

Produsele și serviciile promovate și oferite spre vânzare pe Website vor fi denumite pe parcursul acestor Termene și Condiții „Produsele”,

 

  1. 1.UTILIZATORUL WEBSITE-ULUI

Utilizatorul Website-ului este:

  • persoana fizică, în vârstă de cel puțin 18 ani, cu capacitate de exercițiu deplină,
  • orice reprezentant al unei persoane juridice înmatriculate și funcționând în conformitate cu legile din România, acționând în numele și pe seama persoanei juridice,
  • orice persoană fizică autorizată (PFA), care accesează, comandă sau achiziționează, rezerva sau accesează Produse prin intermediul Website-ului, denumit pe parcursul acestor Termene si Condiții, “Client”.

 

  1. 2. ARIA DE APLICARE A TERMENILOR ȘI CONDIȚIILOR

Termenii și Condițiile definesc condițiile de utilizare a Website-ului, în calitatea acestuia de platformă de cumpărături, precum și condițiile contractuale ce guvernează relația dintre Tike și Clienți.

 

Prin acceptarea Termenilor și Condițiilor, Clientul este de acord că: (i) în cazul în care Clientul este o persoană fizică, acționează în nume propriu și nu reprezintă nicio altă persoană, iar dacă este reprezentantul unei persoane juridice, acționează în limitele împuternicirii ce i-a fost acordate; (ii) Clientul va furniza informații corecte și complete în vederea utilizării Website-ului; (iii) Clientul nu va utiliza Website-ul pentru a reproduce, duplica, copia, vinde, revinde, distribui, publica sau exploata, în niciun scop comercial, software-ul, conținutul, ofertele, produsele sau serviciile furnizate de către Tike sau Parteneri sau obținute prin intermediul Website-ului fără să obțina consimțământul expres, prealabil și scris al Tike. Această restricție include orice încercare de a încorpora orice informație de pe Website în orice alt catalog, produs sau serviciu; (iv) Clientul nu va utiliza Website-ul în niciun mod care ar putea să afecteze în mod negativ disponibilitatea resurselor sale sau utilizarea sa de către alți Clienți sau în orice mod care ar putea defecta, dezactiva, supraîncărca sau deteriora serverele sau rețelele Tike sau ale unor terțe persoane; și că (vii) Clientul nu va utiliza Website-ul în orice scop care este ilegal sau interzis prin aceste Termene și Condiții sau prin alte politici relevante.

 

  1. 3. ACCEPTAREA TERMENILOR ȘI CONDIȚIILOR

Prin accesarea și utilizarea Website-ului, Clientul ia cunoștință de și acceptă Termenii și Condițiile, precum și celelalte politici relevante pentru Website.

Pentru folosirea in bune condiții a Website-ului, Clientul are obligația de a citi cu atenție și de a respecta Termenii și Condițiile, precum și orice alte politici relevante ale Website-ului, așa cum acestea sunt afișate pe Website sau așa cum vor fi notificate Clientului la un anumit moment.

Vizitați periodic aceasta pagina pentru a verifica Termenii si Condițiile in vigoare, întrucât acestea reprezintă contractul încheiat intre Tike si dumneavoastră si sunt obligatorii.

 

Informaţiile conținute în acești Termeni si Conditii precum și detaliile conţinute în acest site, nu constituie o ofertă de vânzare, ci o invitație de a negocia. Nu va exista niciun contract între dumneavoastră şi noi având ca obiect orice produs, până nu vom accepta în mod expres comanda dumneavoastră. Dacă nu vă acceptăm oferta, orice sumă deja debitată din contul dumneavoastră, vă va fi restituită integral.

 

Ultima actualizare a prezentelor Termeni și Condiții a fost efectuată în data de 28.08.2023.

 

  1. 4. ACCESIBILITATEA WEBSITE-ULUI

Website-ul este accesibil clienților 24 de ore din 24, 7 zile din 7 în afara cazurilor in care se efectuează operațiuni de mentenanță.

 

Tike își rezervă dreptul de a întrerupe unilateral accesul la Website (integral sau parțial), în orice moment, cu notificarea imediată a utilizatorilor, prin mesaj afișat pe Website la momentul accesării. Tike nu poate fi ținut răspunzător față de Client și/sau față de terțe persoane pentru lipsa de funcționalitate sau pentru funcționarea neconformă a Website-ului.

 

Tike deține drepturile de autor asupra tuturor conținuturilor (texte, materiale video și audio, baza de date, cod de programe) existente in acest site. Utilizarea neautorizata a oricărei secțiuni din portal fara permisiunea proprietarului drepturilor de autor se considera încălcarea drepturilor de autor și poate fi susceptibila de a se demara o acțiune juridica.

 

3.4.1.MATERIALUL TRIMIS DE CĂTRE UTILIZATOR (COMENTARII ȘI ALTE CONȚINUTURI)

Datele personale pe care le trimiți pe site-ul nostru cu scopul de a achiziționa anumite produse vor fi tratate în conformitate cu politica noastră privind protecția datelor cu caracter personal, disponibila aici: https://www.tike.ro/politica-de-confidentialitate.

 

Tike nu dorește să primească pe acest domeniu din partea dumneavoastră informații confidențiale ori de alta natura pe care sa nu le poată folosi in voie. Toate materialele, informațiile si alte date pe care le transmiteți pe acest domeniu nu vor fi considerate confidențiale ori care nu pot fi folosite fără restricții. Subscrisa nu are niciun fel de obligații fata de acest tip de comunicări. Angajații noștri pot copia, dezvălui, distribui, aplica ori folosi in alt mod aceste comunicate si toate informațiile, imaginile, sunetele, textele si alte materiale pe care le conțin acestea in orice scop comercial sau necomercial.

 

3.4.2.CONEXIUNI CU ALTE DOMENII WEB

Conexiunile acestui domeniu cu domenii ale unor producători independenți sunt asigurate exclusiv pentru a va ușura activitatea. Daca veți folosi aceste link-uri, veți părăsi domeniul nostru. In acest sens, Subscrisa nu a verificat si nu controlează domeniile acestor producători independenți, ca atare nu este răspunzătoare de oricare dintre aceste domenii sau de conținutul acestora. Daca decideți sa va conectați la un domeniu Web al unui producător independent legat de domeniul nostru, o faceți pe propria răspundere si automat veti deveni subiectul Termenilor si Politicilor aplicabile acestor website-uri terte.

 

  1. UTILIZAREA WEBSITE-ULUI SI ACHIZITIONAREA PRODUSELOR

Accesul in vederea efectuării unei Comenzii ii este permis oricarui Client/Cumparator, insa pentru motive justificate Tike isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in orice fel Tike.

 

  1. 1. CREAREA UNUI CONT DE CĂTRE CLIENT SI PLASAREA COMENZII
  2. 1.1. Pentru a avea acces la achiziționarea de produse pe site-ul nostru si de a beneficia de toate opțiunile acestui site toții Clienții au posibilitatea de a se înregistra in calitate de utilizator (PF/PJ) prin crearea unui cont de Client (”Contul”), după cum urmează.

 

a) fie înainte de a începe efectuarea de cumpărături pe Website

In acest caz, pentru crearea Contului, Clientul poate accesa butonul „Inregistreaza-te”, situat in partea dreapta-sus a Website-ului. În această situație, Clientul va completa formularul de creare a Contului furnizând următoarele informații minime:

  1. Pentru persoane fizice (PF): adresa de e-mail prin care dorește să poarte corespondența cu Tike, numele, prenumele, număr de telefon, adresa de livrare și o parolă;
  2. Pentru persoane juridice (PJ):numele companiei, CUI, nr. inreg ONRC, IBAN, adresa de e-mail prin care dorește să poarte corespondența cu Tike, telefon si adresa;

 

b) fie ulterior alegerii si adaugarii produselor in cosul de cumparaturi.

În acest caz, dupa ce Clientul a adaugat in cosul de cumparaturi Produsele dorite, va completa toate detaliile necesare livrarii, respectiv, adresa, nume si prenume, numar de telefon, si isi poate crea un Cont accesand butonul din dreapta paginii „Inregistreaza-te”.

 

 c) fie înainte de a finaliza comanda unui Produs disponibil pe Website in calitate de Client fara Cont.

De asemenea, puteți face achiziții din produsele prezente in oferta noastră si fără utilizarea unui cont de client, folosind doar datele necesare plasării unei comenzi online (nume si prenume, număr de telefon, e-mail si adresa de livrare);

În acest caz, dupa ce Clientul va adauga in cosul de cumparaturi un Produs si va completa toate detaliile necesare livrării, respectiv, adresa, nume si prenume, numar de telefon, si e-mail, acesta poate merge direct in josul paginii si ulterior acceptării prezentelor Termene si Condiții, poate plasa comanda prin apăsarea butonului „Confirma”.

Subscrisa ii va confirma Clientului plasarea comenzii prin transmiterea către Client (la adresa de e-mail indicata de Client in vederea creării respectivului Cont sau in vederea plasarii comenzii) a unui e-mail in acest sens.

Aceasta opțiune o poți selecta in momentul in care dorești plasarea comenzii cu produsele aflate in coșul tău.

 

4.1.2.Pentru situația in care plasați o comanda utilizând contul de client, factura va fi emisa prin utilizarea datelor furnizate cu ocazia înregistrării contului conform punctului a), respectiv factura pe PF daca contul a fost înregistrat ca persoana fizica sau factura pe PJ daca respectivul cont a fost înregistrat ca PJ.

In situația in care doriți ca produsele sa va fie livrate la o alta adresa decât cea indicata la momentul înregistrării sau ca factura sa fie emisa pe numele unei alte persoane va fi necesar sa indicați aceste aspecte înainte de plasarea comenzii.

 

4.1.3. La crearea contului de client, vei primi automat un voucher unic de discount in valoare de 40 de lei pe care il poti folosi la prima comanda mai mare de 400 de lei. Acest voucher este valabil doar online pentru comanda inițiala. Suplimentar, si in măsura in care beneficiați de un cod promoțional, îl veți putea folosi in pagina de finalizare comanda in secțiunea “COD PROMOTIONAL”. O data codul introdus in câmpul dedicat, apăsați pe butonul “CONFIRMA”. Pagina de finalizare comenzi se va actualiza cu prețul promoțional pentru produsele din coșul de cumpărare eligibile pentru codul promoțional respectiv.

 

Codurile promoționale nu pot fi cumulate cu alte coduri promoționale într-o comanda si nici cu folosirea cardului Sport & Bonus. Pentru acest motiv este posibil ca voucherul sa nu se aplice la toate produsele care au deja o reducere aplicata vizibila din pagina de produs.

 

4.1.4 Clientul este responsabil pentru menținerea confidențialității datelor Contului său, în special a parolei si a datelor bancare asociate acestuia. În cazul pierderii sau uitării parolei, aceasta poate fi regenerata accesând căsuța „Contul meu” și introducând adresa de e-mail, urmând ca o parola să fie transmisă prin e-mail. Parola este strict confidențială.

 

4.1.5. Clientul este în întregime responsabil pentru menținerea securității și confidențialității Contului și parolei și este responsabil pentru toate activitățile și conduita sa sau a oricărei alte persoane care acționează Produse prin intermediul Contului. Clientul este de acord să notifice Tike imediat cu privire la orice suspiciune de utilizare neautorizată a Contului sau cu privire la orice suspiciune cu privire la o posibilă breșă de securitate. Tike sau reprezentanții nu vor fi responsabili pentru nicio pierdere sau prejudiciu, de orice fel, care ar putea surveni ca urmare a utilizării, de către o altă persoană, a Contului, cu sau fără permisiunea Clientului. Clientul este răspunzător pentru orice pierderi cauzate Tike sau oricărei terțe părți ca urmare a utilizării Contului de către o altă persoană.

 

4.1.6. Clienții sunt obligați sa furnizeze date adevărate, exacte si complete așa cum este indicat și în formularul de înregistrare și să reînnoiască, ori de câte ori este necesar, datele de înregistrare pentru a fi adevărate, exacte și complete în orice moment.

 

4.1.7. In cazul furnizării de către Client a unor informații care nu sunt conforme cu realitatea, inexacte sau incomplete, Tike își rezervă dreptul de a suspenda sau desființa Contul și de a refuza toate încercările curente sau viitoare de folosire a serviciilor Website-ului, fără nicio despăgubire față de Client.

 

4.1.8. Aceste condiții sunt necesar a fi îndeplinite și în cazul înregistrării participării Clienților la concursurile/promoțiile organizate și prezentate în cadrul Website-ului de către Tike.

 

4.1.9. În cazul nerespectării de către Client a Termenelor și Condițiilor sau a oricăror altor politici relevante, Tike își rezerva dreptul de a dezactiva contul Clientului, fără nicio despăgubire și fără acordarea unui preaviz sau a vreunei alte formalități, după înștiințarea Clientului printr-un e-mail.

 

4.1.10 In caz de fraudă sau încălcarea oricăror legi aplicabile din partea Clientului, dezactivarea contului se va face fără preaviz, fără înștiințare, fără alte formalități și fără despăgubiri, Tike procedând exclusiv la informarea Clientului printr-un e-mail.

 

4.1.11. Avantajul de a deține un cont pe site este ca iți poți urmari foarte usor comenzile, poti urmari AWB-urile - notele de transport aferente comenzilor, poți lasa review-uri la produse si poți oricând sa vezi ce se întâmpla cu produsele tale favorite. Pentru a se activa contul, este nevoie sa iti verifici adresa de mail furnizata la înregistrare si sa confirmi faptul ca este adresa ta. Fii sigur ca furnizezi o adresa la care ai acces in permanenta, vei primi aici toate datele legate de comanda ta: pret total, numarul AWB, alte detalii legate de anulare de produse etc.

4.1.12.Clientul care dorește ștergerea Contului său are posibilitatea să efectueze această acțiune accesând butonul „Șterge cont” din secțiunea „Informațiile contului meu” din cadrul Contului său. Contul nu poate fi dezactivat între momentul plasării unei comenzi și livrarea respectivei comenzi.

 

  1. 2. CONȚINUTUL COȘULUI
  2. 2.1. In orice moment aveți posibilitatea sa vizualizați toate produsele pe care doriți sa le cumpărați. Cu un simplu click pe iconița coșului din partea de sus dreapta a site-ului puteți deschide pagina in care sunt prezentate toate produsele pregătite pentru a fi achiziționate. De asemenea, cu mare ușurința puteți șterge produsele din cos sau sa măriți numărul de produse dorite.

 

4.2.2 După ce ați făcut toate cumpărăturile este necesar doar sa dați un click pe logo-ul coșului de cumpărături din partea dreapta-sus a oricărei pagini a site-ului și apoi sa va logați (daca aveți cont de client) pentru finalizarea comenzii sau veți completa câmpurile corespunzătoare pentru comanda rapida sau creare cont. O comanda finalizata cu succes va afișa un scurt mesaj de mulțumire si confirmare a înregistrării comenzii. *Exista posibilitatea ca unele promoții sa nu se cumuleze, prețul ferm este cel înregistrat la finalizarea comenzii.

 

  1. 3. CARACTERISTICILE PRODUSELOR OFERITE SPRE COMERCIALIZARE
  2. 3.1 .In secțiunea de sus a fiecărei pagini se află meniul cu toate categoriile de produse. Dând click pe una dintre aceste categorii se va deschide o pagina cu produse listate. In partea stânga a acestei pagini se găsesc filtrele de selectare a produselor in funcție de: sex, model, marca, scop, preț. Cu un click pe câmpul CHECK activați sau dezactivați secțiunea solicitata.

 

4.3.2. După ce ați listat grupul de produse care va interesează, puteți obține informații suplimentare despre un produs concret dând click pe imaginea sau denumirea produsului. Daca nu știți cărei categorii ii aparține produsul care va interesează, puteți folosi câmpul de căutare care se afla in susul fiecărei pagini. In acest câmp puteți tasta codul produsului, denumirea brandului, sportul etc. După vizualizarea produsului accesibil de achiziționat, veți remarca ca in partea dreapta se afla un buton ”CUMPARA”. Daca dați un click pe acest buton veți fi informat ca produsul ales se afla in coșul dvs. Puteți adăuga același produs in cos de mai multe ori.

 

4.3.3. Produsele oferite spre vânzare sunt însoțite de o descriere a acestora, permițând Clientului sa ia cunoștință de informațiile esențiale cu privire la caracteristicile Produselor înainte de a finaliza o comandă. Informațiile despre Produs afișate pe Website au doar scop informativ și nu sunt destinate să înlocuiască sfatul unor specialiști din diverse domenii.

 

4.2.4 Imaginile folosite pentru descrierea Produselor pe Website nu reprezintă o obligație contractuală din partea Sport Vision sau a Partenerilor, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

 

  1. 4. DISPONIBILITATEA PRODUSELOR ȘI VALABILITATEA OFERTELOR
  2. 4.1. Ofertele de Produse si prețurile afișate pe Website sunt valabile atâta timp cat sunt vizibile pe Website și în limita stocului disponibil, cu excepția cazului în care sunt disponibile oferte speciale, caz în care termenul de valabilitate a acestor oferte va fi stipulat pe Website. Vă sfătuim să verificați disponibilitatea produselor pe pagina de informații relevante despre produs. În cazul în care un produs și/sau serviciu comandat nu este disponibil, Tike își rezervă dreptul de a anula comanda, caz în care veți fi notificat în consecință.

 

4.4.2. Dacă plasați o comandă pentru mai multe produse dintre care unul nu este disponibil, Tike vă va informa corespunzător cu privire la disponibilitatea/indisponibilitatea acestora. In caz de indisponibilitate a unui/unor produse, restul comenzii va fi procesat și expediat către dvs. în termenul indicat pe Website, respectiv in termen de maxim 15 zile lucrătoare.

 

4.4.3 Produsele și ofertele valabile vor fi semnalizate pe Website prin prezența butonului „Adăugare în coș”, în dreptul acestora. Simplul fapt de a adăuga în coș Produse nu reprezintă validarea automată a comenzii, existând posibilitatea ca între momentul adăugării Produsului în cos, și momentul validării Comenzii de către Client, Produsul/Produsele să devină indisponibile, Tike nefiind răspunzător pentru aceasta.

 

4.4.4 În cazul în care ulterior adăugării în coș a unui Produs, acesta devine indisponibil, Clientul va fi informat în mod corespunzător despre acest aspect, prin e-mail.

 

4.4.5 Tike poate să ofere Clientului opțiuni de Produse similare Produsului devenit indisponibil. Clientul poate să aleagă să adauge în coșul de cumpărături unul dintre Produsele similare prezentate de către Tike sau poate să refuze Produsele prezentate de către Tike.

 

  1. 5 PREȚURILE PRODUSELOR
  2. 5.1. Preturile Produselor prezentate pe Website sunt exprimate în RON și au toate taxele incluse, cu excepția costurilor de transport. Costurile de transport vor fi aduse la cunoștința Clientului înainte de momentul finalizării comenzii.

 

4.5.2 .Preturile aplicabile sunt cele afișate pe Website în momentul validării comenzii de către Client. Preturile includ T. V. A. , iar toate modificările legale survenite cu privire la cuantumul acestei taxe se vor reflecta în prețul Produselor prezente pe Website în momentul intrării în vigoare a actului normativ respectiv. Orice alte taxe suplimentare cu privire la anumite categorii de Produse vândute pe Website la un moment dat vor fi incluse în prețul acestora.

 

  1. 6. PLASAREA COMENZII ȘI ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI DE VÂNZARE
  2. 6.1. În vederea efectuării și înregistrării unei comenzi, Clientul trebuie să urmeze instrucțiunile afișate pe Website în acest sens. În momentul dinaintea validării comenzii, Clientului i se va pune la dispoziție un recapitulativ al informațiilor legate de comandă (număr articole comandate, suma comenzii, tipul de livrare, data livrării și intervalul orar ales, precum și adresa selectată pentru livrarea la domiciliu), iar acesta se validează printr-un “click” pe butonul “CONFIRMA”.

 

4.6.2  Prin inregistrarea unei Comenzi pe Website, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic / sms, whatsapp sau e-mail) prin care Tike își derulează operațiunile comerciale.

 

4.6.3 Comenzile nevalidate prin apăsarea butonului ”CONFIRMAnu vor fi onorate. Simplul fapt de a adăuga Produse în coșul de cumpărături nu echivalează cu validarea comenzii și nu creează nicio obligație pentru Tike de a proceda la livrarea Produselor.

 

4.6.4 Website-ul confirmă înregistrarea comenzii printr-un e-mail automat trimis către Client, prin intermediul căruia i se vor comunica următoarele informații:

  • lista cu articolele comandate, preturile Produselor, tipul de livrare, metoda de plata, adresa pentru livrarea la domiciliu, eventuale observatii suplimentare si posibilitatea de anulare a comenzii.
  • numarul de inregistrare al comenzii.

 

4.6.5. Contractul se considera încheiat între Tike și Client în momentul primirii de către Client de la Tike, prin intermediul poștei electronice și/sau SMS a notificării de expediere a Comenzii, chiar daca in prealabil veti primi o serie de notificări cu privire la preluarea si procesarea comenzii dumneavoastră.

 

4.6.6 Tike poate solicita informații suplimentare despre comandă, inclusiv, dar fără limitare, cu privire la adresa și ora la care să fie livrată comanda, în cazul în care informațiile furnizate inițial de către Client nu sunt suficiente pentru onorarea comenzii. În acest caz, comanda va fi validată și contractul de vânzare va fi considerat încheiat doar la data primirii noilor informații solicitate. În cazul nefurnizării de către Client a informațiilor suplimentare solicitate, contractul de vânzare nu va fi considerat ca fiind valabil încheiat, Tike neavând obligația de a onora comanda respectivă.

 

4.6.7. Validarea comenzii si nu garantează și livrarea tuturor Produselor din comanda plasată. În cazul în care anumite Produse din comanda devin indisponibile între momentul înregistrării comenzii și momentul transmiterii e-mailului de confirmare care reprezintă acceptarea comenzii, Tike va notifica Clientul în acest sens, solicitând validarea comenzii fără Produsele devenite indisponibile, prin transmiterea unui e-mail de confirmare a listei de Produse

 

4.6.8 Facturare

 

  1. 4.6.8.1 Preturile Bunurilor si Serviciilor afișate in cadrul website-ului www.tike.ro includ T. V. A. conform legislației in vigoare.
  2.  4.6.8.2. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Client (PF/PJ) o factura pentru achiziția produselor/serviciilor, obligatia Clientului fiind de a furnizea toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislația in vigoare.

 

4.6.8.3. Factura va fi emisa prin utilizarea datelor furnizate cu ocazia înregistrării contului conform punctului a), respectiv factura pe PF daca contul a fost înregistrat ca persoana fizica si comanda a fost plasata de pe acel cont, sau factura pe PJ daca respectivul cont a fost înregistrat ca PJ si comanda a fost plasata de pe contul de PJ.

 

4.6.8.4. Facturile care confirmă achiziția produselor/serviciilor de către dvs. vor fi emise în format electronic și transmise la adresa de e-mail specificată de dvs. la crearea contului de utilizator pe Website sau direct la adresa de e-mail inserata in detaliile comenzii.

4.6.8.5 Dovada achiziției, respectiv bonul fiscal/factura va fi eliberata pentru fiecare comandă în parte și va însoți Produsele livrate. Factura fiscala aferenta unei comenzi online va fi emisă în format electronic si va fi primită și va putea fi descărcată și tipărită după cel mult 5 zile de la primirea comenzii. Bonul fiscal și/sau factura va fi emisă de către Tike. In cazul în care un Produs comandat de către Client nu poate fi livrat de către Tike din motive independente de voința acestuia, Tike va informa Clientul în acest sens și va returna în contul Clientului contravaloarea produsului, în termen de maxim 14 zile de la data la care Vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt.

4.6.8.6 În cazul Clienților persoane fizice autorizate, precum si orice alte entitati, ce doresc achiziționarea si facturarea mai multor produse din același cod in scopuri comerciale sau profesionale, se poate solicita o ofertă personalizată diviziei corporate, Business to Business, la adresa de e-mail: retail@sportvision.ro

Pentru persoane juridice (PJ): numele companiei, CUI, nr. inreg ONRC, IBAN, adresa de e-mail prin care dorește să poarte corespondența cu Sport Vision, telefon si adresa;

Pentru orice intrebari suplimentare referitoare la comanda dumneavoastră sau la facturarea acesteia, ne puteți contacta pe adresa de mail: online@tike.ro sau la numărul de telefon 031.112.0123.

 

  1. 7. PLATA PRODUSELOR SI ALEGEREA MODALITATII DE PLATA
  2. 7.1. Comanda dvs. poate fi plătita online, prin următoarele metode de plata:

a) Plata cu ajutorul cardurilor tip VISA, Maestro sau MasterCard care sprijină plata prin internet;

b) Plata ramburs la curier - in numerar;

c) Plata online cu Card Cadou Tike;

d) Plata cu cardul la Easybox sau FANbox.

e) Plata online prin Klarna si serviciile puse la dispoziție de aceștia (Folosește Klarna pentru plata produselor tale, iar dacă comanda ta depășește 200 de lei, poți beneficia și de opțiunea de plată în rate sau de amânarea plății într-o singură tranzacție)

Verificați înainte la banca emitenta daca cardul eliberat de aceasta suporta plata prin internet.

 

4.7.2. Nu există o limită inferioară sau superioară de valoare a comenzilor ce pot fi plasate prin intermediul Website-ului. Cu toate acestea, in cazul in care Clientul alege sa plateasca in numerar valoarea totala a comenzii, respectiva valoare a comenzii nu va putea depasi plafoanele prevazute in Legea nr. 70/2015 pentru întărirea disciplinei financiare privind operațiunile de încasări și plăți în numerar și pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 193/2002 privind introducerea sistemelor moderne de plată sau in orice alt act normativ aplicabil care reglementează astfel de plafoane.

 

  1. In cazul plaților online cu cardul pentru achiziția de Produse prin intermediul Website-ului:

Toate tranzacțiile cu cardul sunt realizate pe platforma securizata a procesatorului de plăti WSPay, către care este redirecționat clientul care a optat pentru aceasta modalitate de plata. Astfel, după confirmarea comenzii, veți fi îndrumat pe pagina procesatorului de plăti WSPay, unde veți introduce datele de pe card și veți efectua tranzacția. Dacă tranzacția s-a efectuat veți fi redirecționat pe site-ul nostru unde veți primi un mesaj că plata a fost realizată cu succes. În cazul în care tranzacția nu a fost finalizată, veți fi redirecționat pe site-ul nostru cu informația că plata nu a fost efectuată. De asemenea, veți primi un mail de informare in termen de 2 ore, in care aveți posibilitatea de a accesa un link de plata pentru comanda deja înregistrată.

 

Plata cu cardul trebuie finalizata in 24 de ore de la plasarea comenzii, depășirea acestei perioade atrăgând anularea automata a comenzii plasate.

Din rațiuni de securitate, datele privind cardul tău de plată sunt vizibile doar de către WSPay în calitate de procesator de plăti. Pagina procesatorului de plăti este protejată și securizată pentru aceasta modalitate de plată. Odată cu introducerea datelor de pe cardul de plată, informațiile confidențiale se transmit prin intermediul rețelei de internet într-o formă criptată, folosind protocolul SSL și sistemul PCI, cele mai moderne tehnologii existente în prezent de criptare a datelor.

În niciun moment datele privind cardul tău de plata nu sunt accesibile sistemului nostru.

 

Suma de plată pentru comanda va fi retrasa de pe card în momentul validării platii de catre procesatorul de plati iar termenul de livrare a Produsului comandat va incepe sa curga de la momentul confirmarii platii efectuate online cu cardul.

 

  1. Plata ramburs la curier - in numerar;

În cazul în care Clientul alege varianta plății in numerar la livrare (ramburs), plata se va face în momentul în care Produsele ajung la adresa de livrare.

 

        c. Plata online cu Card Cadou Sport Vision

In cazul in care Clientul deține un Card Cadou Sport Vision, si alege sa plătească produsele cu acesta, plata se va realiza in momentul plasării comenzii, respectiv in momentul in care Clientul va alege ca metoda de plata, plata cu Card Cadou Sport Vision.

 

Raportat la suma disponibila pe cardul cadou, stingerea obligației de plata se va realiza după cum urmează:

  1. Dacă valoarea cardului cadou este mai mare sau egala cu valoarea comenzii plasate pe website, atunci comanda plasata se va plati integral cu cardul cadou.
  2. Dacă valoarea cardului cadou este mai mica decât valoarea comenzii plasate pe website, atunci diferența de valoare va fi plătită doar în numerar la livrare.

 

4.7.3 Tike își rezervă dreptul de a suspenda/anula toate comenzile/livrările în cazul refuzului efectuării plații de către instituțiile financiar - bancare fără nicio despăgubire sau notificare față de Client. De asemenea, Clientul garantează Tike că utilizarea mijlocului de plată ales nu încalcă nicio lege aplicabilă. Tike își rezervă dreptul de a suspenda/anula orice comandă/livrare asupra căreia există suspiciuni cu privire la vreo acțiune ilegală sau frauduloasă privind modalitatea de plată.

d. Plata online prin Klarna si serviciile puse la dispoziție de aceștia.

Plata prin serviciul Klarna permite consumatorilor să facă achiziții online și să amâne plata 30 zile, până la o dată ulterioară sau să împartă costul total în rate, oferindu-le astfel flexibilitate în gestionarea plăților.

Plata prin serviciul Klarna este accesibila tuturor clienților TIKE .

Modurile de plată puse la dispoziție prin serviciul de plăti Klarna sunt următoarele:

•           Plata imediată (Pay Now/Plătește acum): Utilizatorii pot efectua plăți imediate în momentul achiziționării produselor, transferând suma totală într-o singură tranșă.

•           Achitarea produselor în rate (Slice it/Împarte plata): Klarna permite utilizatorilor să amâne plata și să aleagă să plătească integral la o dată ulterioară sau să împartă costul în rate lunare, fără dobândă.

In măsura in care clientul alege plata in rate, va informam ca prima rata va fi debitata de către Klarna, imediat la momentul plasării comenzii.

•           Amânarea plații cu 30 de zile si achitarea produselor la o data ulterioară (Pay Later/Plata mai târziu): Această opțiune oferă utilizatorilor posibilitatea de a face achiziții online și de a amâna plata integrală până la o dată ulterioară, oferindu-le astfel un termen de 30 de zile pentru efectuarea plății. Utilizatorii pot evalua produsul înainte de a efectua plata, ceea ce adaugă un nivel suplimentar de flexibilitate în procesul de cumpărare.

In măsura in care clientul TIKE alege plata prin Klarna si optează pentru oricare dintre modurile de plata de mai sus, TIKE nu va percepe nici o taxa suplimentara.

Limitele de sumă pentru plățile realizate prin Klarna pot varia între 35 si 1000 Euro, echivalentul in Ron. Utilizatorii sunt îndemnați să consulte termenii și condițiile furnizate de Klarna pentru informații detaliate despre limitele de sumă, descrierea serviciilor oferite de aceștia, taxe sau orice alte aspecte referitoare la plata, aici: https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/terms/0/ro_ro/user .

La alegerea opțiunii de plată prin Klarna, utilizatorul va fi redirecționat către infrastructura partenerului pentru finalizarea procesului de plată. In acest moment TIKE poate furniza date personale ale clientului către Partener pentru a analiza in ce măsura va calificați de exemplu pentru plata in rate. In acest sens, Klarna este unica entitatea care va analiza eligibilitatea dumneavoastră cu privire la modul de plata pentru care ați optat.

Mai multe detalii referitoare la modul in care datele dvs. sunt prelucrate puteți găsi consultând Politica de confidențialitate a TIKE la următorul link: https://www.tike.ro/politica-de-confidentialitate .

  1. 8. PROCESAREA SI CONFIRMAREA COMENZIILOR
  2. 8.1. După plasarea comenzii, produsele comandate sunt rezervate în sistem și trimise pentru verificarea stocului si a conformitatii produselor către magazinele noastre. Va anunțăm de acest lucru printr-un mail imediat ce procesăm comanda plasată, dar și prin schimbarea statusului comenzii în contul de client.

 

4.8.2 Faptul că produsele au fost rezervate de sistem nu este o garanție că produsele vor fi livrate, ci doar că acestea au prioritate și intră pe lista de verificare din ziua imediat următoare. Ca procedură, toate comenzile plasate în ziua X sunt date spre verificare în ziua lucrătoare imediat următoare. Confirmarea lor poate veni în aceeași zi sau în maxim 5 zile lucrătoare în funcție de numărul de comenzi, promoții etc.

Plasarea unei comenzi pe site-ul nostru nu garantează existența tuturor produselor din următoarele motive:

-produsele afișate online nu mai există în stocul fizic din magazine sau depozite.

  • produsele sunt defecte sau incomplete, lucru care se poate descoperi în timpul procesului de confirmare a lor.

 

4.8.3. Imediat ce produsele comandate sunt confirmate de către magazine ca fiind pe stoc si conforme, ele intră in procesul de a fi pregătite pentru livrare. Dacă au fost comandate mai multe produse și doar o parte din ele sunt confirmate, tot pe e-mail va vom anunța care din ele pot fi livrate și care sunt stornate.

 

4.8.4 În cazul în care un Produs comandat de către Client nu poate fi livrat de către Tike din motive independente de voința acestuia, Tike va informa Clientul în acest sens și va returna în contul Clientului contravaloarea produsului, in termenul legal.

 

4.8.5. In funcție de disponibilitatea produselor comandate (produse disponibile in locații diferite), o comanda ce conține mai multe produse poate fi împărțita in mai multe sub-comenzi. Clientul va fi informat prin e-mail despre aceasta împărțire, despre conținutul fiecărui colet si când urmează sa fie livrat. Toate schimbările cu privire la comanda plasata sunt vizibile în statusul Comenzii din contul de Client.

 

Va garantăm că lucrăm în permanență pentru îmbunătățirea sistemului și pentru perfecționarea programelor de management al stocurilor. Calitatea serviciilor pe care le oferim clienților noștri reprezintă prioritatea noastră, dar există elemente care sunt în continuare influențate de factorul uman.

 

  1. 9. LIVRAREA PRODUSULUI SI ALEGEREA MODALITATII DE LIVRARE

Produsele sunt livrate la adresa furnizată de dumneavoastră în Comandă, doar pe teritoriul României. Toate Produsele comercializate de catre Tike beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

 

Clientul are posibilitatea de a opta între următoarele metode de livrare a Produselor:

4.9.1. Livrarea la adresa prin curier:

Opțiunea de livrare la adresa va permite sa beneficiați de livrare prin curier către adresa aleasa de către dumneavoastră. Livrare va fi asigurata de către partenerul nostru FAN Courier.

Pentru opțiunea de livrare la adresa, se va percepe un cost de livrare a comenzi in valoare de 17.99 Ron, cu exceptia comenzilor cu o valoare mai mare de 400 Ron vor putea beneficia de aceasta opțiune fără cost.

 

4.9.2. Livrare prin Easybox by Sameday sau FANbox by Fan Courier

Opțiunea de livrare Easybox by Sameday sau FANbox by Fan Courier va permite sa ridicați comanda dumneavoastră online din oricare punct de colectare Easybox sau FANbox. Plata produselor care urmează a fi livrate prin Easybox sau FANbox se face online cu cardul in momentul plasării comenzii sau cu cardul in momentul ridicarii comenzii de la locker.

 

După înregistrarea comenzii dumneavoastră se va verifica integritatea produsului dorit. Veți primi automat pe email mesaje care sa va înștiințeze in legătura cu statusul comenzii dvs. De asemenea, veți primi prin SMS si pe email un cod cu care iți poți prelua comanda din pachetomat. Pentru produsele care vor fi ridicate personal de Client/Utilizator de la unul din pachetomatele easybox Sameday se va percepe un cost de livrare a comenzii în centrul selectat în valoare de 9.99 lei. Pentru comenzile cu o valoare mai mare de 400 lei, livrarea produselor este gratuită. Timpul de procesare completa a unei comenzi intre 24h - 15 zile lucrătoare de la plasarea comenzii inițiale. Returul va fi efectuat DOAR prin curier, către adresa de unde s-a expediat inițial coletul sau ne puteți contactați pentru a vă trimite un curier. Pentru retur va rugam sa folosiți Formularul de retur. Mai multe detalii referitoare la condițiile de retur, puteți găsi consultând politica de retur special redactata in acest sens, aici.

 

In cazul opțiunilor de livrare Easybox by Sameday veți fi informat despre momentul la care comanda dvs. va ajunge in locatia selectata cu ocazia plasarii comenzii si despre intervalul in care puteți prelua comanda. Va rugam sa rețineți ca depășirea intervalului de preluare va atrage returnarea comenzii către noi.

 

4.9.3 Livrarea Click&Collect

Opțiunea de livrare Click&Collect va permite sa ridicați comanda dumneavoastră online din oricare dintre magazinele noastre fizice.

Plata produselor care urmează a fi livrate prin modalitatea Click&Collect se face exclusiv online, in momentul plasării comenzii. După înregistrarea comenzii dumneavoastră se va verifica integritatea produsului dorit. Veți primi automat pe email mesaje care sa va înștiințeze in legătura cu statusul comenzii dvs.

Când comanda dumneavoastră va fi disponibila pentru ridicare veți primi un mesaj de înștiințare prin e-mail si/sau SMS. Timpul de procesare completa a unei comenzi este intre 24h - 15 zile lucrătoare de la plasarea comenzii inițiale. Termenul limita de ridicare a comenzii este de 5 zile de la data primirii notificării. Ulterior, comanda dumneavoastră poate fi anulata.

4.9.4. La solicitarea Tike sau a Curierului, poate fi necesar ca un Client sa faca dovada identității sale, dacă este necesar, prin unul sau mai multe acte emise de autorități oficiale și va comunica numărul de comandă atribuit de către sistemul de vânzare.

 

4.9.5. Clientul se obligă sa fie prezent la recepționarea comenzii la adresa indicată în comandă. În cazul în care Clientul nu este disponibil să recepționeze personal comanda, acesta va desemna o altă persoană în locul său. Daca Clientul sau o altă persoană desemnată de Client nu recepționează (din culpa Clientului sau, dupa caz, a persoanei desemnate de Client) comanda în ziua si intervalul orar comunicate, respectiva comanda va fi anulată automat, iar Clientului i se va rambursa suma plătită în termen de 14 zile de la data la care ar fi trebuit efectuată livrarea respectivei comenzi. Rambursarea sumei către Client se va efectua folosind aceeași modalitate de plată ca cea folosită de Client pentru achitarea produselor, cu excepția cazului în care Clientul este de acord cu o altă modalitate de plată. Pentru livrarea produselor, Clientul poate plasa o nouă comandă însă va suporta costul de transport al acesteia. Livrarea se consideră a fi îndeplinită de către Tike la momentul predării Produselor comandate către Client la adresa selectată de acesta la momentul validării comenzii.

 

4.9.6. Clientul are obligația de a verifica corectitudinea informațiilor furnizate cu privire la adresa de livrare anterior validării comenzii (strada, numărul străzii, blocul/clădirea, numărul, etajul, codul interfonului, codul poștal). În cazul apariției unor erori la introducerea acestor informații, Tike nu va fi făcuți responsabil pentru imposibilitatea livrării comenzii, livrarea cu întârziere a comenzii sau pentru orice alte consecințe.

 

4.9.7. Livrarea comenzilor se va realiza in termen maxim de 15 zile lucrătoare. În cazul produselor cu termene diferite de livrare, se ia în considerare termenul cel mai lung, dar care nu poate depăși 15 zile lucrătoare. Pentru întârzieri in livrare mai mari de 15 zile lucrătoare, exceptând cazurile de forță majoră, cele datorate exclusiv firmei de curierat, sau imposibilitatea funcționării Website-ului care nu a permis vizualizarea comenzii, Clientul este îndreptățit să ceară anularea comenzii printr-un e-mail transmis la adresa online@tike.ro sau la numărul de telefon al Serviciului de Relații Clienți, respectiv 031. 112. 0123 sau sa ne contacteze pentru a afla cauzele care au dus la întârzierea livrării.

 

  1. PRODUSE LIVRATE GREȘIT
    1. 1. Dacă Clientului i s-a livrat alt Produs decât cel comandat sau dacă Clientului i s-a livrat un Produs pe care Clientul nu l-a comandat, Clientul este rugat sa semnaleze cât mai curând acest lucru la Serviciul Relații cu Clienții pentru a returna Produsul și a fi înlocuit cu cel corect, dacă este cazul.

 

  1. 2. Toate costurile de retur și transport al Produsului, precum și costurile aferente livrării Produsului comandat (daca este cazul) vor fi suportate de către Tike sau, după caz, de către Partener.

 

  1. TRANSFERUL RISCULUI ŞI PROPRIETATEA PRODUSELOR
    1. 1. Tike își va rezerva dreptul de proprietate asupra produselor cumpărate de Dumneavoastră până ce v-ați îndeplinit toate obligațiile, în special plata prețului integral al comenzii.

 

  1. 2. În cazul în care ați ales plata ramburs, proprietatea Produselor va fi transferată la livrare, după efectuarea plății din partea Cumpărătorului, la adresa indicată în Comandă (prin livrare se înțelege semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier).

 

  1. 3. Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea Produselor și/sau Serviciilor după livrare și în special pentru pierderea acestora.

 

  1. 4. De la data livrării, toate riscurile asupra produselor se transmit către dumneavoastră. Veți dobândi dreptul de proprietate asupra produselor imediat ce vom primi integral plata tuturor sumelor datorate, inclusiv costurile de transport sau de livrare.

 

  1. PROGRAM SPORT & BONUS
    1. 1. Daca faceți parte din programul de fidelitate Sport & Bonus, veți putea introduce numărul dumneavoastră de card Sport&Bonus in pagina de finalizare comenzi, folosind secțiunea “SPORT&BONUS CARD”. O data numărul introdus in câmpul dedicat, apăsați pe butonul “CONFIRMA”. Pagina de finalizare comenzi se va actualiza cu beneficiile Sport&Bonus de care beneficiați.

Beneficii programului Sport&Bonus nu pot fi cumulate cu coduri promoționale.

Mai multe detalii referitoare la Programul Sport & Bonus puteți găsi consultând Termenele si Condițiile programului, aici.

 

  1. DREPTUL DE RETRAGERE SI RETURNAREA PRODUSELOR
    1. 1. La recepționarea mărfii, Clientul trebuie să se asigure că Produsele livrate corespund din punct de vedere calitativ și cantitativ așteptărilor sale. În caz contrar, Clientul poate să atenționeze serviciului Relații Clienți la adresa online@tike.ro sau la numărul de telefon 031. 112. 0123, în cel mai scurt timp pentru a remedia situația creată.

 

  1. 2. Clientul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Produs în termen de 30 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de returnare a Produsului. Această opțiune nu este valabilă pentru Clienții care nu sunt consumatori (adica nu este valabila pentru Clientii care sunt persoane juridice sau PFA).

 

  1. 3. Pentru realizarea returului este necesară prezentarea bonului fiscal sau a facturii pe care să fie înscris produsul care se dorește a fi returnat. În cazul achizițiilor online poate fi prezentată și factura primită împreună cu produsul. Pentru finalizarea returului este necesară furnizarea datelor de identificare (nume, prenume, adresă de domiciliu), conform art. 319 din Codul Fiscal, și semnarea dispoziției de plată

 

  1. 4. Contravaloarea produsului va fi returnata in termen de maxim 14 zile lucrătoare de la data recepționarii produsului, cu condiția, însă, ca produsul sa fie primit in aceeași stare in care a fost livrat, însoțit de factura si in ambalajul original. Returnarea produsului fără ambalajul original va atrage obligația consumatorului de a suporta contravaloarea diminuării valorii produsului returnat. În cazul returnării produselor comandate, indiferent de motivul returnării, Tike are obligația să efectueze returnarea banilor exclusiv prin intermediul următoarelor modalități de plată VISA, EC/MC și Maestro, ceea ce înseamnă că banca va realiza la solicitarea Tike returnarea plății în contul utilizatorului.

 

  1. 5. Potrivit art. 9 din OUG nr. 34/2014, perioada de retragere (de returnare a unui Produs) expiră în termen de 14 zile calendaristice de la:
  • ziua în care Clientul intră în posesia fizică a comenzii – în cazul în care toate Produsele ce au făcut obiectul comenzii au fost livrate în același transport;
  • ziua în care Clientul intră în posesia fizică a ultimului Produs – în cazul în care Clientul comandă printr-o singură comandă Produse multiple care vor fi livrate separat;
  • ziua în care Clientul intră în posesia fizică a ultimului Produs sau a ultimei piese – în cazul livrării unui Produs care constă din mai multe loturi sau piese.

 

  1. 6. In cazul în care Clientul solicită retragerea din contract în cadrul termenului legal de retragere din Contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit Produsul pe care dorește sa-l returneze.

 

8. 7. In cazul în care Clientul decide să se retragă din Contract, acesta:

  • va putea completa online formularul de retur din sectiunea „Retururile mele” din rubrica ”Contul meu” de pe Website; sau
  • va putea să apeleze Serviciul de Relații cu Clienții la numarul de telefon din sectiunea "Contact".
  • va putea completa direct formularul de retur pe care Clientul il va regasi in cadrul politicii de retur, disponibila aici.

 

  1. 8. Daca optați sa returnați total sau parțial produsele comandate, vă rugăm sa le trimiteți doar, prin curier, către adresa de unde s-a expediat inițial coletul sau să ne contactați pentru a vă trimite un curier la un cost preferențial.

Cheltuielile de livrare (cu excepția situației in care au fost suportate de Tike) si retur al produselor comandate si returnate rămân in sarcina Clientului.

 

  1. 9. Pentru situațiile de retur si in măsura in care comanda a fost achitata integral sau parțial cu un Card Cadou Tike, returul banilor se va realiza potrivit OUG nr. 34/2014 si după cum urmează:
  1. Pentru comenzile nelivrate sau comenzi anulate înainte de livrare, suma va fi transferată integral înapoi pe cardul cadou în termen de maxim 7 zile lucrătoare.
  2. Pentru comenzile livrate integral/parțial dar cu privire la care clientul solicita expres returul, suma va fi transferată integral în contul bancar specificat de client în conținutul formularul de retur (inclusiv diferența plătită în numerar dacă valoarea cardului cadou utilizat a fost mai mica sau egala cu valoarea comenzii online) în termen maxim de 14 zile de la primirea produselor in depozitul Vânzătorului.

Anchor 

  1. Pentru situațiile de retur sau anulare a comenzilor in care plata, după caz - totala sau parțiala (prima rata) a unei comenzi a fost realizata prin intermundiul partenerului Klarna, va informam ca returnarea banilor nu se va realiza de către TIKE ci de către partenerul Klarna, ulterior procesării si confirmării returului de către TIKE Returul banilor se va realiza in aceleași condiții si aceleași termene menționate mai sus. Pentru mai multe detalii, va îndemnăm sa consultați Termenii si Condițiile pentru serviciul de cumpărături Klarna, disponibile in cadrul următorului link: https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/terms/0/ro_ro/user. 
  2. Potrivit prevederilor legale în vigoare, nu pot face obiectul dreptului de retragere: (i) Produsele confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar; (ii) Produselor asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii; (iii) Produsele de îngrijire personala dacă au fost utilizate, desigilate sau testate, din motive de protecție a sănătății clienților sau din motive de igienă. Produsele marcate in formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate pe Website la solicitarea returului. Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, după verificarea pachetului de către curier, preluarea va fi refuzata. In cazul returnării produselor, Clientul este responsabil doar in ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si funcționarii produselor. Produsul returnat trebuie sa fie însoțit de toate documentele cu care a fost livrat Produsul.

Prevederile prezentei secțiuni se completează in mod corespunzător cu politica de retur special redactata in acest sens. Mai multe detalii puteți găsi consultând politica de retur aici.

 

Tike îşi rezervă dreptul de a analiza si decide acordarea sau nu a returului pentru fiecare solicitate în parte.

 

  1. DESPĂGUBIRI
    1. 1. Clientul declară și recunoaște că este de acord să despăgubească, apere și să exonereze de orice responsabilitate, pierdere, solicitare și cheltuiala, Tike, partenerii contractuali și funcționarii, directorii, angajații și afiliații acestora, inclusiv dar fără a se limita la, taxe și costuri rezonabile aferente avocaților în legătură cu sau rezultând din: (i) încălcarea acestor Termene și Condiții de către Utilizator, sau a oricăror alte politici relevante, în special cele privind confidențialitatea; (ii) utilizarea necorespunzătoare a Website-ului, de către Client; (iii) nerespectarea sau încălcarea drepturilor de autor sau a altor drepturi de proprietate intelectuală sau a altor drepturi ale unor terțe părți prin încălcarea clauzei - Proprietate Intelectuală - din acești Termeni și Condiții.

 

  1. 2. Tike va despăgubi Clientul pentru prejudiciul direct creat ca urmare a (i) încălcării acestor Termeni și Condiții, (ii) acțiunilor culpabile săvârșite cu intenție sau neglijență gravă de către proprii angajați. În aceste două cazuri, se vor aplica prioritar remediile prevăzute de prezentele Termene și Condiții.

 

  1. PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
    1. 1. Tike colectează, prin intermediul Website-ului date cu caracter personal ale Clientului. Clientul trebuie să consulte de asemenea si Politica de Confidențialitate aplicabilă Website-ului care se completează cu prevederile prezentelor termeni și condiții.
    2. 2. Website-ul utilizează cookies. Clientul trebuie să consulte Politica de Cookies.

 

  1. PROPRIETATE INTELECTUALĂ
    1. 1. Conținutul Website-ului este protejat de legile privind drepturile de proprietate intelectuală aplicabile, inclusiv dar fără a se limita la Legea nr. 8/1996 privind drepturile de autor și drepturile conexe. Toate textele, formatările (inclusiv, fără a se limita selectarea, coordonarea și aranjarea materialelor pe Website) și imaginile, graficele, animațiile, instrumentele, aplicațiile, muzica, sunetele, articolele, copiile, materialele, fotografiile, mărcile, denumirile comerciale și logo-urile, precum și alte materiale și informații de pe acest Website sunt protejate de drepturi de proprietate intelectuală ale Tike și/sau Partenerilor, subsidiarilor și afiliaților, și ale licențiatorilor acestora (denumite în mod colectiv ”Conținutul”). Aceste materiale nu pot fi copiate, supuse unor operațiuni de inginerie inversă, decompilate, dezasamblate, modificate, publicate pe alte website-uri, încadrate, schimbate sau distribuite, redistribuite, licențiate, sub-licențiate sau transferate în orice formă de către Client. Niciunul dintre elementele de pe Website nu va fi considerat a acorda direct, implicit, sau în orice alt mod, orice licență sau drept de a utiliza, în orice scop Conținutul, în tot sau în parte. Mărcile, logourile, numele comerciale și mărcile, atât înregistrate cât și neînregistrate (denumite, în mod colectiv, ”Mărcile”) afișate pe Website sunt Mărci aparținând Tike, Partenerilor sau terților parteneri afiliați ai acestora. Nimic de pe Website nu trebuie interpretat ca acordând, în mod direct, implicit, sau în alt mod, orice licență sau drept de utilizare a oricărei Mărci afișate pe Website.

 

  1. 2. Clientul declară și înțelege că orice utilizare neautorizată a acestor materiale reprezintă încălcarea drepturile de proprietate intelectuală ale Tike, Partenerilor sau terților parteneri afiliați ai acestora și va atrage exercitarea, de către aceștia a tuturor remediilor legale.

 

  1. 3. Tike oferă Clientului o licență limitată, neexclusivă, revocabilă pentru a vedea, distribui, printa sau descărca orice Conținut, așa cum acesta este definit mai sus, de pe Website, pentru uzul său personal. Clientului nu îi este acordat dreptul să licențieze, republice, distribuie, copieze, cesioneze, sub-licențieze, transfere, vândă, creeze opere derivate sau orice altă utilizare non-personală a oricărui Conținut al Website-ului. Nicio parte a Conținutului nu poate fi reprodusă în nicio formă sau încorporată în orice sistem electronic sau mecanic de găsire a informațiilor, altfel decât în scopul folosirii personale. Clientul nu poate accesa sau utiliza Website-ul în niciun fel care ar putea sau care are scopul de a dăuna sau afecta Website-ul sau orice server sau rețea care stă la baza Website-ului, sau de a interfera cu utilizarea și dreptul oricărei alte persoane sau entități de a utiliza Website-ul.

 

  1. FORȚA MAJORĂ
    1. 1. Toate evenimentele de forță majoră definite de legislația română reprezintă un motiv de suspendare și stingere a obligațiilor Tike.

 

  1. 2. Niciuna dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale decurgând din acești Termene și Condiții, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este orice eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil și inevitabil.

 

  1. 3. Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți anularea comenzii, fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.

 

Tike și Partenerii săi nu pot fi trași la răspundere în aceste cazuri de forță majoră.

 

13. LIMITARE DE RESPONSABILITATE

13. 1. Tike nu poate fi tinuta responsabila in nici un fel in fata niciunui Client care utilizeaza Site-ul sau Continutul, altfel decat in limita articolelor ce constituie Termeni si Conditii.

13. 2. In cazul in care un Client considera ca un Continut expediat prin orice mijloc de catre Tike violeaza drepturile de copyright sau orice alte drepturi, acesta poate sa contacteze pentru detalii Tike, conform detaliilor de contact la online@tike.ro astfel incat Tike sa poata lua o decizie in cunostinta de cauza.

13. 3. Tike nu garanteaza Clientului acces pe site sau la serviciu, in lipsa inregistrarii de catre acesta din urma prin parcurgerea etapelor de inregistrare de pe site, si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial si/sau integral continutul, de a reproduce partial sau integral continutul, de a copia, sau de a exploata orice continut in orice alta maniera, sau de a transfera vreunui tert orice continut asupra caruia are si/sau a obtinut acces, in baza unui acord de utilizare, fara acordul prealabil scris al Tike.

13. 4. Tike nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legaturi din continut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii acestora.

13. 5. Tike nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca: 

  • 13.5.1. Serviciul va fi potrivit cerintelor clientului;
  • 13.5.2. Serviciul va fi neintrerupt, sigur sau fara erori de orice fel; 
  • 13.5.3.Produsele/serviciile obtinute gratis sau contra-cost prin intermediul serviciului vor corespunde cerintelor sau asteptarilor Clientului.

 

  1. RELAȚIA CU CLIENȚII
    1. 1. Pentru orice informatii referitoare la Website sau la comenzi, Clienții pot apela numarul de Relatii cu Clientii disponibil in sectiunea "Contact".
    2. 2. Apelurile care fac referire la o comandă existentă (informații legate de livrarea unei comenzi, confirmarea unei plăți, schimbarea intervalului de livrare etc. ) vor fi gestionate după următorul program: Luni-Vineri 08:00 -19:00

 

  1. RECLAMAȚII ȘI LITIGII
    1. 1. Dacă coletul primit prezintă deteriorări vizibile (părți rupte, colet strivit) nu este recomandat să acceptați coletul. In acest caz sunteți rugat să ne trimiteți un e-mail cu datele dvs. (numele, prenumele, telefonul) pe adresa: online@tike.ro, menționând totodată și motivul pentru care ați refuzat să preluați coletul, in cel mai scurt timp posibil veți fi informat despre procedura pe care trebuie s-o urmați.

 

  1. 2. Dacă ați preluat coletul și după ce l-ați deschis ați constatat că marfa comandată nu corespunde celei pe care ați comandat-o sau ca datele de pe factură nu sunt corecte, vă rugăm sa ne sunați cel târziu intr-un interval de timp de 24 de ore de la primirea coletului un e-mail cu datele dvs. (nume, prenume, telefon) la adresa: online@tike.ro si să descrieți problema pe care o aveți. In cel mai scurt timp posibil veți fi informat despre procedura pe care trebuie s-o urmați.

 

  1. 3. Dacă la produsul cumpărat apar inadvertențe in sensul reglementărilor impuse de Legea protecției consumatorului, va rugam sa acționați in modul descris in regulament privind reclamațiile consumatorului pentru marfa achiziționata prin magazine online care trebuie trimise împreuna cu formularul de reclamație la adresa:. online@tike.ro

 

  1. Aceste Termene și Condiții sunt supuse legislației din România. În caz de apariție a unor dispute, Clientul va putea sa depună reclamații către Serviciul Relații cu Clienții pentru a ajunge la o soluționare amiabilă. Însă, în condițiile în care nu s-a ajuns la o înțelegere amiabilă între părți, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești competente.

 

PRIN UTILIZAREA WEBSITE-ULUI VĂ EXPRIMAȚI ÎN MOD EXPRES ACORDUL CU PRIVIRE LA PREVEDERILE TERMENILOR ȘI CONDIȚIILOR PREZENTATE ÎN CUPRINUL PREZENTULUI DOCUMENT.