Procedura de retur

PROCEDURA DE RETUR

Produsele achiziționate la distanță (online) de catre consumatori se pot returna conform dispozițiilor OUG 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului intentia de renuntare, neechivoc , in termen de 30 de zile calendaristice incepand cu ziua urmatoare primiri produsului, indiferent de motiv si fara nicio justificare.

Produsului se va returna de catre cumparator in aceleasi conditii in care a fost livrat, respectiv fara urme de uzura sau deterioare a produsului sau a ambalajului/cutiei, fara sa prezinte urma de utilizare sau uzura, impreuna cu toate etichetele si documentele fiscale primite impreuna cu acestea.

Returul EASYBOX BY SAMEDAY

Returul va fi efectuat prin curier la adresa specificata pe factura primita in colet (nu prin intermediul unui easybox).

PROCEDURA DE RETUR CLICK&COLLECT

Daca doriti sa efectuati un retur la produsele achizitionate prin optiunea Click&Collect, va rugam sa predati produsul/produsele in magazinul de unde ati ridicat coletul sau sa trimiteti prin orice firma de curierat ( a nu se trimite prin Posta ) la adresa specificata pe factura in termen de maxim 14 de zile de la primirea acestuia.

Va informam ca pentru acest retur, singura optiune disponibila este restituirea contravalorii produselor intr-un cont bancar valid in RON specificat pe formularul de retur. Procesarea acestuia se va efectua in termen de maxim 30 zile de la receptionarea coletului de catre firma noastra.

RETURNAREA PRODUSELOR

Returnarea produselor se poate face DOAR prin curier catre magazinul / locatia unde ati plasat comanda. Nu returnati produsul la sediul societatii!!!

In cazul în care doriti să returnati unul sau mai multe dintre produsele achiziționate, Tike va garantează rambursarea banilor.

Rambursarea banilor se va face doar prin transfer bancar, în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data receptionarii produselor, conform celor de mai jos.

Produsele pot fi returnate prin curier (la adresele de pe formularul de retur) sau personal in magazin.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client/cumparator.

Pentru a beneficia de dreptul de retur, respectiv de retragerea din contract, trebuie să completezi Formularul de Retur pe care l-ai primit împreună cu produsele în coletul trimis de Tike sau să folosești exemplarul de pe site (descarca aici).

Adresa unde trebuie returnat produsul este mentionata pe AWB-ul primit împreună cu coletul.

PRODUSE CE NU POT FI RETURNATE

Următoarele categorii de produse nu se pot returna:

  • Produsele comandate on-line dar care au fost ridicate direct din depozit sau showroom;
  • Produsele achizitionate de persoane juridice (firme, PFA, fundatii, societati non-profit);
  • Produse ce nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă (lenjerie, măști, produse de îngrijire personală etc);

 

CONDITII GENERALE

Va informam ca in conformitate cu OUG34/2014, beneficiati de un termen de solicitare retur de 30 zile calendaristice valabil de la data cand ati intrat in posesia produsului comandat on-line si livrat prin intermediul unui curier.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

In conformitate cu OUG34/2014, clientul (persoana fizica) care doreste sa isi exercite dreptul de retragere si retur, trebuie sa aiba in vedere urmatoarele aspecte:

  • Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare sub aspect fizic si functional cum a fost la data cand a fost receptionat in baza comenzii facute on-line.
  • Clientul trebuie sa raspunda pentru diminuarea valorii bunului, datorata utilizarii acestuia intr-o masura care depaseste limita necesara stabilirii naturii caracteristicilor si modului de functionare.
  • Furnizorul poate retine o suma de bani echivalenta cu costurile de reconditionare a produselor returnate cu deficiente de aspect, functionare, accesorii lipsa sau ambalaj incomplet, deteriorat excesiv sau lipsa. Aceasta suma este stabilita de catre un service autorizat in baza unei oferte de pret sau deviz de reparatie.
  • Clientul poate renunta la decizia de retur si dupa ce produsul returnat a intrat in posesia furnizorului. In acest caz costurile de returnare sau relocare a produsului sunt in atributiile clientului.

In situatia in care produsul primit prezinta defecte, te rugam sa consulti sectiunea dedicata garantiei aferente produselor noastre si sa iei legatura cu noi utilizand urmatoarele detalii de contact:

Telefon: (+40)031.112.0123

Mail: online@tike.ro

Toate produsele noastre beneficiaza de garantie comerciala de 30 de zile calendaristice.

Mai multe detalii se gasesc in sectiunea Garantie.

 

SCHIMBAREA MARIMII


În cazul în care dorești să schimbi produsul cu o mărime diferită, te rugăm să completezi formularul de retur , unde vei specifica mărimea pe care o dorești. 
Te rugam sa completezi datele necesare platii in formular deoarece exista posibilitatea ca la momentul procesarii returului sa nu mai existe stoc disponibil pentru marimea dorita.
Această schimbare se va face in termen de 14 de zile de la primirea returului, în limita stocului disponibil cu privire la noua mărime. 
Dacă noua mărime solicitată nu este pe stoc, se va restitui contravaloarea pretului platit pentru produsul returnat, in contul bancar din formularul de retur.
Produsul pe care dorești să-l schimbi trebuie trimis către noi prin curier (te rugam sa nu expediezi prin Posta Romana sau catre Sediul Social), contravaloarea transportului fiind suportat de către tine, sau ne poti contacta pentru a trimite noi un curier si vei beneficia de o taxa la un cost preferential.


IMPORTANT
Costul de transport initial nu se returneaza decat in cazurile in care ti s-a livrat un produs diferit, incomplet sau neconform; daca te regasesti in unul din aceste cazuri mentionate iti recomandam sa ne contactezi imediat prin email la online@tike.ro atasand si poze relevante cu problema constatata. Costul de transport pentru retur este suportat de noi numai in cazurile mentionate in acest paragraf (daca s-a livrat un produs diferit, incomplet sau neconform).