Produsele achiziționate la distanță (online) de catre consumatori se pot returna conform dispozițiilor OUG 34/2014. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului renunțarea la cumpărare, respectiv returnarea produsului fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 30 de zile lucrătoare de la primirea produsului. Renuntarea la cumparare este respectată dacă produsele sunt trimise înapoi de cumparator in aceleasi conditii in care au fost livrate, fara urme de uzura sau deterioare a produsului sau a ambalajului/cutiei, fara sa fie purtate sau folosite, insotite de toate etichetele si de documentele fiscale transmise impreuna cu acestea.

Posibilitatea returnarii in baza dispozitiilor OUG 34/2014 este disponibila doar consumatorilor.

Conform OUG 34/2014 consumatorul poarta raspunderea pentru orice eventuala diminuare a valorii produselor, daca in urma verificarii conformitatii, proprietatilor si functionalitatii produselor se dovedeste ca aceasta devalorizare a fost cauzata de manipularea necorespunzatoare de catre acesta sau daca nu este insotit de accesoriile, cutia si etichetele originale (acestea facand corp comun cu produsul achizitionat). Nu indepartati etichetele produsului si nu aruncati sau deteriorati cutia acestuia decat daca ati hotarat sa il pastrati.  

RETURNAREA PRODUSELOR

In cazul în care dorești să returnezi unul sau mai multe dintre produsele achiziționate, Tike! îți garantează rambursarea banilor. Rambursarea banilor se va face doar prin transfer bancar, în termen de 7 (sapte) zile lucrătoare de la data primirii produselor retur intr-unul din magazinele specificate, conform celor de mai jos.

Produsele pot fi returnate prin curier (la adresele de mai jos) sau personal numai in magazinele din care au fost expediate produsele. 

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client/cumparator.

Costul transportului se suporta de catre vanzator, respectiv de catre Tike! Romania doar în cazurile în care produsul returnat prezintă defecte din fabricatie sau produsul livrat, din eroare, nu era cel din comandă.

ADRESA DE RETURNARE 

Adresa unde trebuie returnate produsele este mentionata pe AWB-ul primit împreună cu coletul. Fiindca livrarea se face din mai multe locații/magazine Tike! (în funcție de stoc), produsele returnate trebuie să ajungă în locația din care au fost comandate, indiferent daca sunt returnate in mod direct de catre client sau sunt trimise cu curierul catre magazinul/magazinele din care au fost livrate

Vă mulțumim pentru înțelegere!

Magazin Tike  Bucuresti

Strada Doamnei Nr. 12, Sector 3, Bucuresti

PRODUSE CE NU POT FI RETURNATE

Următoarele categorii de produse nu se pot returna:

  1. produse ce prezintă urme de purtare (conform OUG 34/20014 purtati raspunderea pentru diminuarea valorii produsului daca ati verificat conformitatea acestuia intr-un mod necorespunzator - va recomandam sa probati incaltamintea in casa fara sa ii indepartati etichetele)
  2. produse ce nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă(lenjerie, produse de îngrijire personală etc)

CONDITII DE RETURNARE

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire si/sau interventii etc.

Nu uita să completezi formularul de retur cu toate datele menționate.

In situatia in care produsul primit prezinta defecte te rugam sa consulti sectiunea dedicate Garantiei aferente produselor noastre si sa prezinti produsul in magazinul din care a fost achizitionat in vederea solicitarii garantiei. Daca nu va puteti deplasa la magazinul unde a avut loc achizitia, va rugam sa contactati call-centerul nostru pentru instructiuni la nr. de telefon [0371315908].

Toate produsele noastre beneficiaza de garantie comerciala si garantie legala de conformitate conform prevederilor legale in vigoare.

Atentie! Citeste si conditiile de acordare/anulare a garantiei produselor pe pagina oricarui produs.

 

SCHIMBAREA PRODUSELOR

În cazul în care dorești să schimbi produsul cu unul avand o culoare diferita sau cu un alt produs diferit, te rugăm să ne contactezi în prealabil pe adresa de mail online@tike.ro unde vei specifica numărul comenzii, numele pe care s-a făcut comanda și produsul pe care îl dorești la schimb si noi te vom indruma cu privire la adresa unde trebuie sa trimiti produsele. Orice schimbare de produs se face in termen de 30 de zile în limita stocului disponibil. Dacă modelul ales nu este pe stoc, îți putem restitui contravaloarea produsului returnat sau îți poți alege altul cu achitarea eventualelor diferențe de preț de către tine sau restituirea lor de către noi.

Produsul pe care dorești să-l schimbi trebuie trimis către noi (la adresa pe care ti-o vom indica) prin curier, contravaloarea transportului fiind suportat de către tine. Costul transportului se suporta de catre vanzator, respectiv de catre Tike! Romania doar în cazurile în care produsul solicitat a fi schimbat prezintă defecte din fabricatie sau, din eroare, nu era cel din comandă.

În cazul în care dorești să schimbi doar marimea produsului comandat într-unul din magazinele noastre o poți face și personal, in termenul de mai sus, prezentându-te în magazinul din care produsul a fost livrat (mentionat in AWB- ul cu care a fost livrat produsul impreuna cu factura fiscala aferenta acestuia), caz in care iti recomandam sa contactezi telefonic magazinul pentru a te asigura ca au disponibila marimea dorita.