Procedura de retur

Produsele achiziționate la distanță (online) de catre consumatori se pot returna conform dispozițiilor OUG 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului renuntarea la cumparare, respectiv returnarea produsului fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 30 de zile lucratoare de la primirea produsului. Renuntarea la cumparare este respectata dacă produsele sunt trimise inapoi de cumparator in aceleasi conditii in care au fost livrate, fara urme de uzura sau deterioare a produsului sau a ambalajului/cutiei, fara sa fie purtate sau folosite, insotite de toate etichetele si de documentele fiscale transmise impreuna cu acestea.

Posibilitatea returnarii in baza dispozitiilor OUG 34/2014 este disponibila doar clientilor persoane fizice.

Conform OUG 34/2014 consumatorul poarta raspunderea pentru orice eventuala diminuare a valorii produselor, daca in urma verificarii conformitatii, proprietatilor si functionalitatii produselor se dovedeste ca aceasta devalorizare a fost cauzata de manipularea necorespunzatoare de catre acesta sau daca nu este insotit de accesoriile, cutia si etichetele originale (acestea facand corp comun cu produsul achizitionat). Nu indepartati etichetele produsului si nu aruncati sau deteriorati cutia acestuia decat daca ati hotarat sa il pastrati.  

RETURNAREA CONTRAVALORII PRODUSELOR

In cazul în care dorești să returnezi unul sau mai multe dintre produsele achiziționate, Sport Vision îți garantează rambursarea banilor.

Costul de transport initial nu se returneaza decat in cazurile in care vi s-a livrat un produs diferit, incomplet sau neconform; daca va regasiti in unul din aceste cazuri mentionate va recomandam sa ne contactati imediat prin email la online@tike.ro atasand si poze relevante cu problema constatata. Costul de transport pentru retur este suportat de noi numai in cazurile mentionate in acest paragraf (daca s-a livrat un produs diferit, incomplet sau neconform).

Rambursarea banilor se va face doar prin transfer bancar, în termen de maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data primirii produselor retur intr-unul din magazinele/depozitele specificate in formularul de retur primit la receptionarea produselor sau de la data notificarii la adresa de email de contact online@tike.ro 

Produsele pot fi returnate DOAR prin orice firma de curierat la adresa mentionata in formularul de retur (NU la sediul social din Str. Dinu Vintila nr 11) sau personal numai in magazinele din care au fost expediate produsele. 

SCHIMBAREA PRODUSELOR

În cazul în care dorești să schimbi produsul datorită nepotrivirii de mărime sau alte motive personale, mentionăm faptul că taxa de transport va fi achitată de tine indiferent de firma de curierat. Ne poti contacta pentru a te ajuta cu solicitarea curierului la un cost preferential ca și client Sport Vision.

În cazul în care dorești să schimbi produsul cu unul avand o marime sau o culoare diferita ori cu un alt produs diferit, te rugam sa ne contactezi in prealabil pe adresa de mail online@tike.ro unde vei specifica numarul comenzii, numele pe care s-a facut comanda si produsul pe care il doresti la schimb si noi te vom indruma cu privire la adresa unde trebuie sa trimiti produsele. Expedierea produsului solicitat se face in termen de 14 de zile calendaristice de la receptionarea produsului initial. Daca modelul ales nu este pe stoc, iti putem restitui contravaloarea produsului returnat sau iti poți alege altul cu achitarea eventualelor diferente de pret de catre tine sau restituirea lor de catre noi.

Solicitarea va fi procesata intr-un termen de maxim 14 zile calendaristice de la data primirii produsului initial.

Produsele pot fi returnate DOAR prin orice firma de curierat la adresa mentionata in formularul de retur (NU la sediul social din Str. Dinu Vintila nr 11) sau personal numai in magazinele din care au fost expediate produsele. 

In cazul in care doresti sa schimbi doar marimea produsului comandat intr-unul din magazinele noastre o poti face si personal, in termenul de mai sus, caz in care iti recomandam ca mai intai sa ne contactezi telefonic sau pe email pentru a te ajuta cu informatii.

Costul de transport initial nu se returneaza decat in cazurile in care vi s-a livrat un produs diferit, incomplet sau neconform; daca va regasiti in unul din aceste cazuri mentionate va recomandam sa ne contactati imediat prin email la online@tike.ro atasand si poze relevante cu problema constatata. Costul de transport pentru retur este suportat de noi numai in cazurile mentionate in acest paragraf (daca s-a livrat un produs diferit, incomplet sau neconform).

FORMULARUL DE RETUR

Pentru a beneficia de dreptul de retur, respectiv de retragerea din contract, trebuie să completezi formularul de retur pe care l-ai primit impreuna cu produsul(ele) in coletul trimis de Sport Vision sau sa folosesti exemplarul de pe site (descarca aici).

ADRESA DE RETURNARE 

Adresa unde trebuie returnate produsele este mentionata pe Formularul de Retur primit in colet. Fiindca livrarea se poate face din mai multe locatii/magazine Sport Vision (în functie de stoc), produsele returnate trebuie să ajungă în locația din care au fost comandate, indiferent daca sunt returnate in mod direct de catre client sau sunt trimise cu curierul catre magazinul/depozitul din care au fost livrate.

Daca aveti neclaritati va rugam sa ne contactati telefonic la 0371315908 sau pe email la online@tike.ro mentionand numarul de comanda sau numarul de telefon folosit la plasarea comenzii.

Vă mulțumim pentru înțelegere!

PRODUSE CE NU POT FI RETURNATE

Următoarele categorii de produse nu se pot returna:

  1. produse ce prezintă urme de purtare (conform OUG 34/20014 purtati raspunderea pentru diminuarea valorii produsului daca ati verificat conformitatea acestuia intr-un mod necorespunzator - va recomandam sa probati incaltamintea in casa fara sa ii indepartati etichetele)
  2. produse ce nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă(lenjerie, produse de îngrijire personală etc)

CONDITII DE RETURNARE

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire si/sau interventii etc.

Produsele pot fi returnate DOAR prin orice firma de curierat la adresa mentionata in formularul de retur (NU la sediul social din Str. Dinu Vintila nr 11) sau personal numai in magazinele din care au fost expediate produsele. 

Costul de transport initial nu se returneaza decat in cazurile in care vi s-a livrat un produs diferit, incomplet sau neconform; daca va regasiti in unul din aceste cazuri mentionate va recomandam sa ne contactati imediat prin email la online@tike.ro atasand si poze relevante cu problema constatata. Costul de transport pentru retur este suportat de noi numai in cazurile mentionate in acest paragraf (daca s-a livrat un produs diferit, incomplet sau neconform).

Nu uita să completezi formularul de retur cu toate datele menționate.

Toate produsele noastre beneficiaza de garantie comerciala si garantie legala de conformitate conform prevederilor legale in vigoare

X
string(0) ""
string(0) ""