Produsele pot fi returnate prin orice firma de curierat catre adresa mentionata in formularul de retur. NU se trimite coletul la sediul social din Bd. Tudor Vladimirescu. NU se trimite coletul prin Posta!
Pentru ridicarea coletului, poti alege ca solicitarea curierului sa vina din partea noastra, pentru a beneficia de costurile preferentiale pentru clientii Tike pentru aceasta, te rugam sa ne scrii la adresa de email online@tike.ro, folosind titlul “Retur – solicitare curier”.
Pentru retur, poti alege restituirea contravalorii produselor returnate sau inlocuirea marimii produselor comandate. Contul bancar si numele titularului trebuie specificate pe formularul de retur, indiferent de optiunea de retur aleasa, pentru a evita o eventuala intarziere a procesarii returului. In cazul in care marimile dorite la schimb nu sunt disponibile, iti vom restitui contravaloarea lor. Termenul pentru restituirea banilor este de maxim 14 zile, din momentul in care produsele returnate ajung la noi si sunt acceptate.
Te rugam sa pui in colet factura si formularul de retur (care sunt pe aceeasi pagina), completat cu codurile produselor pe care le returnezi, marimile dorite la schimb pentru produsele returnate (daca este cazul), contul IBAN si numele titularului de cont.
Avem rugamintea ca produsele sa fie in ambalajul original (cutie) si, suplimentar, intr-o punga/ folie si sa sigilezi cu banda adeziva.
Mentionam ca returul nu presupune primirea produselor solicitate la schimb in momentul in care curierul ajunge la tine pentru preluarea produselor pe care le returnezi. Produsele returnate trebuie sa ajunga mai intai la noi.
Important: Vom expedia produsele dorite la schimb doar dupa procesarea returului. Termenul maxim de procesare este de 14 zile de la receptionarea produselor si acceptarea lor.
Daca ai nevoie de alte informatii legate de statusul returului tau, ne poti contacta la online@tike.ro, folosind titlul ”Status retur”.
Luni - Vineri 08.00 - 19.00; 031.229.94.33/ online@tike.ro
Utilizarea unui cod promoțional are loc automat in momentul in care ati adaugat marimea dorita in cos.
In cazul in care ai un alt cod promotional, după ce introduci unul în câmpul aflat în coș, când apeși butonul Confirma, codul de reducere va fi calculat imediat.
Prin utilizarea Codului Promoțional, ai posibilitatea de a profita de ofertele speciale publicate pe site-ul nostru. NU se pot cumula mai multe coduri promotionale.
Click&Collect iti permite sa ridici comanda ta online din oricare din magazinele noastre.
Pentru a putea face acest lucru trebuie sa repsecti pasii urmatori:
1. sa selectezi ca metoda de livrare ridicarea Click&Collect;
2. sa platesti comanda online cu cardul;
3. sa urmaresti pe email mesajul de confirmare si PIN-ul pe care il primesti cand comanda ajunge in magazin.
Timpul de procesare si livrare este acelasi la toate metodele de livrare.
Da, dar trebuie îndeplinite următoarele condiții:
- produsul este în formă comercială (sa fie insotit de ambalaje, etichete si sa nu prezinte semne de purtare)
- a fost respectat termenul de 30 de zile pentru returnarea unei comenzi
- să aibă un formular de retur completat
Da, desigur! Dupa ce ai ales un produs, sub fotografia acestuia, apesi butonul VERIFICA DISPONIBILITATEA IN MAGAZINE si selectează mărimea care te interesează.