Deoarece avem mai multe magazine fizice, unele produse pot veni din locații diferite. Din acest motiv, comanda dumneavoastră poate fi împărțită în 2 sau mai multe colete.
Daca ai in comanda mai multe produse este posibil sa ti le trimitem din mai multe puncte de livrare din tara. Acest aspect nu presupune costuri suplimentare de transport, insa termenele de livrare pot fluctua in functie de distanta si de firma de curierat. In cazul in care factura cuprinde si produsele pe care nu le-ai primit in colet, te rugam sa ne contactezi la adresa de email online@tike.ro , folosind titlul “Comanda incompleta”.
Dacă ai primit comanda, dar ai constatat că produsele comandate nu corespund așteptărilor tale, nu se potrivesc cu produsele comandate sau au apărut alte probleme și neînțelegeri, te rugăm să ne suni în 24 de ore de la primirea expedierii la 031.229.94.33 sau trimite un e-mail cu datele tale (nume, prenume, telefon) la online@tike.ro și spune-ne problema cu care te confrunți. Vei fi informat în cel mai scurt timp cu privire la procedura de urmat.
Când apeși butonul „ Intra in cont”, care se află în colțul din dreapta sus, apare un meniu. În meniu trebuie să introduci adresa de e-mail și parola. Dacă ai uitat parola, dai click pe „Am uitat parola” chiar sub câmpul pentru parolă. Apoi urmezi pașii și vei primi o nouă parolă generată în e-mailul tău.
Produsele pot fi returnate prin orice firma de curierat catre adresa mentionata in formularul de retur. NU se trimite coletul la sediul social din Bd. Tudor Vladimirescu. NU se trimite coletul prin Posta!
Pentru ridicarea coletului, poti alege ca solicitarea curierului sa vina din partea noastra, pentru a beneficia de costurile preferentiale pentru clientii Tike pentru aceasta, te rugam sa ne scrii la adresa de email online@tike.ro, folosind titlul “Retur – solicitare curier”.
Pentru retur, poti alege restituirea contravalorii produselor returnate sau inlocuirea marimii produselor comandate. Contul bancar si numele titularului trebuie specificate pe formularul de retur, indiferent de optiunea de retur aleasa, pentru a evita o eventuala intarziere a procesarii returului. In cazul in care marimile dorite la schimb nu sunt disponibile, iti vom restitui contravaloarea lor. Termenul pentru restituirea banilor este de maxim 14 zile, din momentul in care produsele returnate ajung la noi si sunt acceptate.
Te rugam sa pui in colet factura si formularul de retur (care sunt pe aceeasi pagina), completat cu codurile produselor pe care le returnezi, marimile dorite la schimb pentru produsele returnate (daca este cazul), contul IBAN si numele titularului de cont.
Avem rugamintea ca produsele sa fie in ambalajul original (cutie) si, suplimentar, intr-o punga/ folie si sa sigilezi cu banda adeziva.
Mentionam ca returul nu presupune primirea produselor solicitate la schimb in momentul in care curierul ajunge la tine pentru preluarea produselor pe care le returnezi. Produsele returnate trebuie sa ajunga mai intai la noi.
Important: Vom expedia produsele dorite la schimb doar dupa procesarea returului. Termenul maxim de procesare este de 14 zile de la receptionarea produselor si acceptarea lor.
Daca ai nevoie de alte informatii legate de statusul returului tau, ne poti contacta la online@tike.ro, folosind titlul ”Status retur”.
Timpul complet de procesare a unei comenzi este între 24 de ore și 15 zile lucrătoare de la plasarea comenzii inițiale.
Comenzile plasate in weekend intra in procesare in urmatoarea zi lucratoare.
Poti verifica statusul comenzii direct din pagina site-ului accesand “Starea comenzii” https://www.tike.ro/vezi-starea-comenzii
Daca ai nevoie de mai multe detalii referitoare la statusul comenzii tale, te rugam sa ne scrii la adresa de email online@tike.ro, folosind titlul “Status comanda”.
Costul transportului este:
· 17.99 lei livrarea la adresa prin Fan Courier;
· 9.99 lei ridicarea din punctele PayPoint;
· 9.99 lei livrarea prin Easybox by Sameday Courier.
Transportul este gratuit pentru comenzile mai mari de 400 lei.
Luni - Vineri 08.00 - 19.00; 031.229.94.33/ online@tike.ro
Timpul total de procesare și livrare a unei comenzi este cuprins între 24 de ore și 15 zile lucrătoare de la plasarea comenzii inițiale.
Există mai multe opțiuni pentru plata comenzilor tale:
- Poți plăti comenzile cu carduri de credit sau de debit emise de VISA, MasterCard.
- Poți plăti comenzile în numerar la livrarea către angajații companiei de curierat.
- Poti plati comenzile in 1 sau 3 rate Klarna
- Poti plati comenzile cu Gift Card
Poți găsi mărimea ideală pentru tine cu ajutorul tabelelor de mărimi.
Faci click pe butonul „Găsește mărimea perfecta acum”, se va deschide o fereastră în care ți se va cere să introduci informațiile despre înălțime și greutate, astfel încât să putem găsi mărimea potrivită pentru tine.
Utilizarea unui cod promoțional are loc automat in momentul in care ati adaugat marimea dorita in cos.
In cazul in care ai un alt cod promotional, după ce introduci unul în câmpul aflat în coș, când apeși butonul Confirma, codul de reducere va fi calculat imediat.
Prin utilizarea Codului Promoțional, ai posibilitatea de a profita de ofertele speciale publicate pe site-ul nostru. NU se pot cumula mai multe coduri promotionale.
De fiecare dată când plasezi o comandă vei primi și chitanța/factura corespunzătoare de la noi. Dacă doresti să primesti o factură emisă pe numele unei persoane juridice, poți selecta această opțiune pe site-ul nostru completând câmpurile obligatorii. (Pentru achizitiile efectuate de persoane juridice este obligatoriu sa selectezi “adauga o alta adresa de facturare” aflata sub “datele mele” apoi sa selectezi factura pentru persoana juridica completand cmpurile cu datele firmei).
Nu se pot smodifica ulterior facturile deja emise.
Iti recomandam ca in momentul in care se livreaza comanda si observi ca ambalajul este deteriorat sa refuzi primirea acestuia si sa ne contactezi la online@tike.ro sau la telefon 031.229.94.33.
Faptul că produsele au fost rezervate de sistem nu este o garantie că produsele vor fi livrate, ci doar că acestea au prioritate si intra pe lista de verificare a disponibilitatii lor in ziua imediat urmatoare.
Plasarea unei comenzi pe site-ul tike.ro nu garanteaza existenta tuturor produselor din urmatoarele motive:
- produsele afisate online nu mai exista în stocul fizic din magazine sau depozite (pierderi, erori stoc etc);
- produsele sunt defecte sau incomplete, lucru care se poate descoperi in timpul procesului de confirmare a lor.
Comanda este anulata in cazul in care dupa preluarea comenzii, la verificarea stocului de marfa se constata ca produsul mai exista pe stoc sau cand, dupa verificarea produsului in stocul de marfa, la momentul efectuarii livrarii se constata ca produsul are defecte care il fac impropriu vanzarii.
O livrare este anulată în momentul în care, deși coletul este predat curierului, acesta nu îl mai livrează și îl aduce înapoi în depozit. Principalele motive de anulare a livrării sunt deteriorare la transport sau date eronate, situație în care curierul nu reușește să contacteze clientul.
Când și cum vei primii banii înapoi dacă ți-a fost anulată comanda sau livrarea.
In cazul anularii unei comenzi, vei primi banii înapoi în funcție de metoda de plată prin care ai achitat-o. Noi iti vom restitui contravaloarea produselor in contul pe care l-ai folosit pentru efectuarea platii, in termen de maxim 7 zile. Banii se vor credita in cont, in functie de banca emitenta a cardului tau.
Porudžbinu možete otkazati telefonskim pozivom na broj telefona 011 422 1420 ili putem kontakt forme.
Comanda deja plasata NU mai poate fi modificata (marime, culoare) si nu se mai pot adauga sau schimba produse.
In cazul in care comanda este gresita, te rugam sa ne contactezi in cel mai scurt timp de la inregistrarea acesteia, la adresa online@tike.ro , folosind titlul “Anulare comanda” sau la telefon 031.229.94.33.
Da, serviciul se numește ramburs la livrare și trebuie selectat la plasarea comenzii.
Ne pare rău, dar momentan livrăm doar pe teritoriul României.
Click&Collect iti permite sa ridici comanda ta online din oricare din magazinele noastre.
Pentru a putea face acest lucru trebuie sa repsecti pasii urmatori:
1. sa selectezi ca metoda de livrare ridicarea Click&Collect;
2. sa platesti comanda online cu cardul;
3. sa urmaresti pe email mesajul de confirmare si PIN-ul pe care il primesti cand comanda ajunge in magazin.
Timpul de procesare si livrare este acelasi la toate metodele de livrare.