Deoarece avem mai multe magazine fizice, unele produse pot veni din locații diferite. Din acest motiv, comanda dumneavoastră poate fi împărțită în 2 sau mai multe colete.
Daca ai in comanda mai multe produse este posibil sa ti le trimitem din mai multe puncte de livrare din tara. Acest aspect nu presupune costuri suplimentare de transport, insa termenele de livrare pot fluctua in functie de distanta si de firma de curierat. In cazul in care factura cuprinde si produsele pe care nu le-ai primit in colet, te rugam sa ne contactezi la adresa de email online@tike.ro , folosind titlul “Comanda incompleta”.
Dacă ai primit comanda, dar ai constatat că produsele comandate nu corespund așteptărilor tale, nu se potrivesc cu produsele comandate sau au apărut alte probleme și neînțelegeri, te rugăm să ne suni în 24 de ore de la primirea expedierii la 031.229.94.33 sau trimite un e-mail cu datele tale (nume, prenume, telefon) la online@tike.ro și spune-ne problema cu care te confrunți. Vei fi informat în cel mai scurt timp cu privire la procedura de urmat.
Timpul complet de procesare a unei comenzi este între 24 de ore și 15 zile lucrătoare de la plasarea comenzii inițiale.
Comenzile plasate in weekend intra in procesare in urmatoarea zi lucratoare.
Poti verifica statusul comenzii direct din pagina site-ului accesand “Starea comenzii” https://www.tike.ro/vezi-starea-comenzii
Daca ai nevoie de mai multe detalii referitoare la statusul comenzii tale, te rugam sa ne scrii la adresa de email online@tike.ro, folosind titlul “Status comanda”.
Poți găsi mărimea ideală pentru tine cu ajutorul tabelelor de mărimi.
Faci click pe butonul „Găsește mărimea perfecta acum”, se va deschide o fereastră în care ți se va cere să introduci informațiile despre înălțime și greutate, astfel încât să putem găsi mărimea potrivită pentru tine.
De fiecare dată când plasezi o comandă vei primi și chitanța/factura corespunzătoare de la noi. Dacă doresti să primesti o factură emisă pe numele unei persoane juridice, poți selecta această opțiune pe site-ul nostru completând câmpurile obligatorii. (Pentru achizitiile efectuate de persoane juridice este obligatoriu sa selectezi “adauga o alta adresa de facturare” aflata sub “datele mele” apoi sa selectezi factura pentru persoana juridica completand cmpurile cu datele firmei).
Nu se pot smodifica ulterior facturile deja emise.
Faptul că produsele au fost rezervate de sistem nu este o garantie că produsele vor fi livrate, ci doar că acestea au prioritate si intra pe lista de verificare a disponibilitatii lor in ziua imediat urmatoare.
Plasarea unei comenzi pe site-ul tike.ro nu garanteaza existenta tuturor produselor din urmatoarele motive:
- produsele afisate online nu mai exista în stocul fizic din magazine sau depozite (pierderi, erori stoc etc);
- produsele sunt defecte sau incomplete, lucru care se poate descoperi in timpul procesului de confirmare a lor.
Comanda este anulata in cazul in care dupa preluarea comenzii, la verificarea stocului de marfa se constata ca produsul mai exista pe stoc sau cand, dupa verificarea produsului in stocul de marfa, la momentul efectuarii livrarii se constata ca produsul are defecte care il fac impropriu vanzarii.
O livrare este anulată în momentul în care, deși coletul este predat curierului, acesta nu îl mai livrează și îl aduce înapoi în depozit. Principalele motive de anulare a livrării sunt deteriorare la transport sau date eronate, situație în care curierul nu reușește să contacteze clientul.
Când și cum vei primii banii înapoi dacă ți-a fost anulată comanda sau livrarea.
In cazul anularii unei comenzi, vei primi banii înapoi în funcție de metoda de plată prin care ai achitat-o. Noi iti vom restitui contravaloarea produselor in contul pe care l-ai folosit pentru efectuarea platii, in termen de maxim 7 zile. Banii se vor credita in cont, in functie de banca emitenta a cardului tau.
Comanda deja plasata NU mai poate fi modificata (marime, culoare) si nu se mai pot adauga sau schimba produse.
In cazul in care comanda este gresita, te rugam sa ne contactezi in cel mai scurt timp de la inregistrarea acesteia, la adresa online@tike.ro , folosind titlul “Anulare comanda” sau la telefon 031.229.94.33.
Nu trebuie să te înregistrezi. Poți face cumpărături ca utilizator neînregistrat. Cu toate acestea, pentru a profita de toate funcțiile www.tike.ro ,este necesar să vă creați contul pe site. Procesul de înregistrare este simplu și necesită doar informații personale de bază, un număr de telefon, o adresă poștală și o adresă de expediere la care putem livra comenzile. Te poți înregistra înainte de a începe să cauți produse pe site-ul nostru. În colțul din dreapta sus al site-ului www.tike.ro , faceți click pe butonul „Înregistrare” și apoi vei fi direcționat automat să completezi datele personale. După înregistrare, poți adăuga produsele dorite în coș. Când ești gata să plasezi comanda, accesezi pagina coșului și poți vedea tot conținutul acesteia. Dacă nu ești autentificat, ti se va solicita să faci acest lucru înainte de a finaliza comanda.
Formularul de înregistrare este completat o singură dată și trebuie doar să te conectezi la contul tău.
Pentru mai multe întrebări, ne poți contacta prin e-mail: https://www.tike.ro/contact sau la telefon 031.229.94.33