Deoarece avem mai multe magazine fizice, unele produse pot veni din locații diferite. Din acest motiv, comanda dumneavoastră poate fi împărțită în 2 sau mai multe colete.
Daca ai in comanda mai multe produse este posibil sa ti le trimitem din mai multe puncte de livrare din tara. Acest aspect nu presupune costuri suplimentare de transport, insa termenele de livrare pot fluctua in functie de distanta si de firma de curierat. In cazul in care factura cuprinde si produsele pe care nu le-ai primit in colet, te rugam sa ne contactezi la adresa de email online@tike.ro , folosind titlul “Comanda incompleta”.
Dacă ai primit comanda, dar ai constatat că produsele comandate nu corespund așteptărilor tale, nu se potrivesc cu produsele comandate sau au apărut alte probleme și neînțelegeri, te rugăm să ne suni în 24 de ore de la primirea expedierii la 031.229.94.33 sau trimite un e-mail cu datele tale (nume, prenume, telefon) la online@tike.ro și spune-ne problema cu care te confrunți. Vei fi informat în cel mai scurt timp cu privire la procedura de urmat.
Când apeși butonul „ Intra in cont”, care se află în colțul din dreapta sus, apare un meniu. În meniu trebuie să introduci adresa de e-mail și parola. Dacă ai uitat parola, dai click pe „Am uitat parola” chiar sub câmpul pentru parolă. Apoi urmezi pașii și vei primi o nouă parolă generată în e-mailul tău.
Produsele pot fi returnate prin orice firma de curierat catre adresa mentionata in formularul de retur. NU se trimite coletul la sediul social din Bd. Tudor Vladimirescu. NU se trimite coletul prin Posta!
Pentru ridicarea coletului, poti alege ca solicitarea curierului sa vina din partea noastra, pentru a beneficia de costurile preferentiale pentru clientii Tike pentru aceasta, te rugam sa ne scrii la adresa de email online@tike.ro, folosind titlul “Retur – solicitare curier”.
Pentru retur, poti alege restituirea contravalorii produselor returnate sau inlocuirea marimii produselor comandate. Contul bancar si numele titularului trebuie specificate pe formularul de retur, indiferent de optiunea de retur aleasa, pentru a evita o eventuala intarziere a procesarii returului. In cazul in care marimile dorite la schimb nu sunt disponibile, iti vom restitui contravaloarea lor. Termenul pentru restituirea banilor este de maxim 14 zile, din momentul in care produsele returnate ajung la noi si sunt acceptate.
Te rugam sa pui in colet factura si formularul de retur (care sunt pe aceeasi pagina), completat cu codurile produselor pe care le returnezi, marimile dorite la schimb pentru produsele returnate (daca este cazul), contul IBAN si numele titularului de cont.
Avem rugamintea ca produsele sa fie in ambalajul original (cutie) si, suplimentar, intr-o punga/ folie si sa sigilezi cu banda adeziva.
Mentionam ca returul nu presupune primirea produselor solicitate la schimb in momentul in care curierul ajunge la tine pentru preluarea produselor pe care le returnezi. Produsele returnate trebuie sa ajunga mai intai la noi.
Important: Vom expedia produsele dorite la schimb doar dupa procesarea returului. Termenul maxim de procesare este de 14 zile de la receptionarea produselor si acceptarea lor.
Daca ai nevoie de alte informatii legate de statusul returului tau, ne poti contacta la online@tike.ro, folosind titlul ”Status retur”.
Timpul complet de procesare a unei comenzi este între 24 de ore și 15 zile lucrătoare de la plasarea comenzii inițiale.
Comenzile plasate in weekend intra in procesare in urmatoarea zi lucratoare.
Poti verifica statusul comenzii direct din pagina site-ului accesand “Starea comenzii” https://www.tike.ro/vezi-starea-comenzii
Daca ai nevoie de mai multe detalii referitoare la statusul comenzii tale, te rugam sa ne scrii la adresa de email online@tike.ro, folosind titlul “Status comanda”.
Costul transportului este:
· 17.99 lei livrarea la adresa prin Fan Courier;
· 9.99 lei ridicarea din punctele PayPoint;
· 9.99 lei livrarea prin Easybox by Sameday Courier.
Transportul este gratuit pentru comenzile mai mari de 400 lei.
Luni - Vineri 08.00 - 19.00; 031.229.94.33/ online@tike.ro
Timpul total de procesare și livrare a unei comenzi este cuprins între 24 de ore și 15 zile lucrătoare de la plasarea comenzii inițiale.
Există mai multe opțiuni pentru plata comenzilor tale:
- Poți plăti comenzile cu carduri de credit sau de debit emise de VISA, MasterCard.
- Poți plăti comenzile în numerar la livrarea către angajații companiei de curierat.
- Poti plati comenzile in 1 sau 3 rate Klarna
- Poti plati comenzile cu Gift Card