KARHU – ESTE TIMPUL PENTRU BRANDUL LEGENDAR DE SPORT DIN FINLANDA

În lumea inovațiilor care progresează cu o viteză amețitoare, în contextul unei concurențe tot mai mari pe piață, există multe idei, dar, se pare, puține dintre acestea sunt revoluționare și lasă o amprentă puternică sau schimbă în totalitate percepția asupra unor fenomene. Când vorbim despre sport, un brand finlandez legendar a reușit să intre în istorie ca pionier în dezvoltarea tehnologiilor și să devină în scurt timp principalul producător de încălțăminte sportivă pentru alergare. De la modelele făcute manual pentru unii dintre cei mai de succes atleți din secolul trecut până la cele mai moderne siluete pentru alergare și lifestyle, create pentru jucătorii urbani, în spatele sloganului „Finland’s legendary sports brand” stă un nume care merită cu adevărat atenția tuturor iubitorilor de cultură a sneaker-urilor. Vă prezentăm KARHU, un brand nou pe rafturile noastre, nerăbdător să fie descoperit.

KARHU SE NAȘTE: O ISTORIE SCURTĂ A APARIȚIEI BRANDULUI

Totul a început în anul 1916, în orașul Helsinki, unde a fost înființat un atelier sub numele de Ab sportartiklar Oy, care se ocupa inițial de producția de schiuri, săgeți și discuri din mesteacăn, apoi a început să dezvolte încălțăminte de alergare, care a fost purtată de primul „Fin Zburător”, Hannes Kolehmainen și Ville Ritola – campioni mondiali la alergare pe distanțe lungi. Patru ani mai târziu, compania își schimbă numele în KARHU (în finlandeză „urs”), Flying Finns domină pe piste în întreaga lume, brandul primește numeroase premii, iar Pavo Nurmi se întoarce acasă cu nouă medalii de aur olimpice în celebra sa încălțăminte de alergare.

TREI DUNGĂ I LOGO-UL MAESTRU

În anii '50 ai secolului trecut, modelele KARHU au parcurs kilometri pe picioarele unor dintre cei mai cunoscuți atleți, dar ceea ce mulți nu știu este că cele trei dungi de pe pantofii lor de alergare au devenit logo-ul recunoscut al unui alt producător de echipamente sportive. Mai precis, un detaliu de pe încălțămintea sportivă în care atleții, conduși de Emil Zatopek, au dominat la Jocurile Olimpice de la Helsinki (1952) cu nu mai puțin de 15 medalii câștigate, a fost vândut adidas, care îl folosește și astăzi. Puțin timp mai târziu, brandul își înregistrează celebrul logo M, atunci singurul logo oficial de pe încălțămintea sportivă pentru alergare. Acesta provine din cuvântul finlandez Mestari, care înseamnă „campion”. Diverse variații ale acestui logo pot fi observate și astăzi pe unele modele KARHU.

KARHU ÎN LUMEA MODERNĂ A SNEAKER-URILOR

De la inovatorul sistem Air Cushion, la tehnologiile de mijloc Fulcrum și Aero Foam, încălțămintea sportivă KARHU, pe lângă designul său impresionant, se remarcă și prin confortul său incredibil. Alergarea, ca sursă de inspirație pentru cele mai cunoscute modele de lifestyle, înseamnă un singur lucru – confort în forma sa cea mai pură, dar și detalii de design care conferă încălțămintei un aspect de viteză și agresivitate. Talpa evidențiată, combinația de texturi și materiale diferite în partea superioară și nuanțele de culoare care variază de la tonuri clasice și de bază până la pasteluri și culori vii, nu vor lăsa pe nimeni indiferent. Cel mai bun lucru este că această încălțăminte găsește ușor calea către iubitorii tendințelor de sneakerși. Outfiturile street style ale multor pasionați de sneakerși, influenceri și susținători ai culturii urbane nu pot trece fără unul dintre modelele actuale KARHU. În oferta noastră sunt momentan disponibile modele din gama Mascot Pack - Legacy și Fusion 2.0 din colecția „Fear Bear”, precum și modelele Aria și Fusion pe care le puteți găsi în cadrul ediției „Cheer Bear”.

Toată gama KARHU este disponibilă în magazinul Tike, precum și online, și vă invităm să experimentați o experiență complet diferită cu sneakerșii și să vă completați colecția cu cel puțin o pereche de încălțăminte de la acest brand legendar finlandez.

Da li Vam je ovaj članak bio od pomoći